Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W trakcie szkolenia nauczymy: motywowania pracownika poprzez system nagród, pochwał i wzmocnień wyrażania krytyki, udzielania nagany w stosunku do nieakceptowanych zachowań udzielania pracownikowi bieżącej informacji zwrotnej na temat jego kompetencji...
Kategoria:Marketing Internetowy
Typ:W ciągu tygodnia
Celem jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu internetowego. Cykl proponowanych warsztatów poświęcamy niestandardowym działaniom marketingowym w sieci, reklamie w serwisach społecznościowych,...
Kategoria:Marketing Internetowy
Typ:W ciągu tygodnia
W internecie nie zawsze wygrywa
ten, kto wyłoży więcej pieniędzy na reklamę. Zazwyczaj zwyciężają ci,
którzy potrafią w skuteczny i efektywny sposób wykorzystać
ogólnodostepne mechanizmy oraz nawyki internautów. Szybkość
rozwoju internetu...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Umiejętność planowania działań marketingowych w oparciu o jasno
skonstruowany plan jest dzisiaj źródłem szans firmy na skuteczną walkę
konkurencyjną. Gromadzenie informacji, szczegółowa ich analiza oraz
strategiczne analizy przedsiębiorstwa minimalizują ewentualność...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenie jest rozwinięcie przez uczestników umiejętności planowania działań marketingowych firmy w oparciu o jasno skonstruowany plan co znacząco zwiększa szanse na skuteczną walkę konkurencyjną. Szkolenie ma za zadanie przybliżyć uczestnikom koncepcje...
Kategoria:Handel Międzynarodowy, Eksport, Import
Typ:W ciągu tygodnia
# Przekazanie uczestnikom wiedzy na temat możliwości wchodzenia na zagraniczne rynki za pomocą agenta lub dystrybutora lub działania na rynku krajowym w charakterze agenta lub dystrybutora
# Omówienie aktualnych przepisów (zwłaszcza tych o charakterze imperatywnym)...
Kategoria:Handel Międzynarodowy, Eksport, Import
Typ:W ciągu tygodnia
# Przekazanie aktualnych informacji o najnowszej wersji Incoterms® 2010, nowej klasyfikacji reguł i nowych terminach, o zmianach w stosunku do Incoterms 2000 oraz o zasadach prawidłowego i bezpiecznego stosowania reguł w kontraktach handlowych
# Analiza poszczególnych...
Kategoria:Handel Międzynarodowy, Eksport, Import
Typ:W ciągu tygodnia
# Przekazanie uczestnikom aktualnych informacji o obowiązujących i przyszłych regulacjach prawnych dotyczących kontraktów handlowych w związku z wejściem Polski do UE
# Przekazanie wiedzy i praktycznych informacji na temat zasad prawidłowego przygotowania i...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Głównym zadaniem realizowanego szkolenia będzie skoncentrowanie uwagi personelu wokół idei "Wysoka jakość sprzedaży i obsługi klienta kluczem do sukcesu hotelu”. Jeżeli taka właśnie postawa personelu wobec klientów zostanie wypracowana, ugruntowana, wzmocniona...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
- Nabycie umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem, zwiększenie efektywności obsługi klienta.
- Przygotowanie uczestników do skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji podczas sprzedaży.
- Nabycie umiejętności skutecznej komunikacji z klientem oraz diagnozowania...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
- nabycie umiejętności rozpoznawania i prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży
- nabycie umiejętności właściwego rozpoznania potrzeb klientów
- nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
- poznanie efektywnych technik sprzedaży
-...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Głównym
celem szkolenia jest podniesienie efektywności działania uczestników w
kontekście profesjonalnej obsługi klienta międzynarodowego. Uczestnicy
dowiedzą się a przede wszystkim będą ćwiczyli w jaki sposób efektywnie
komunikować się z klientami, w jaki...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
• Aby uczestnik potrafił poradzić sobie z obiekcjami klienta,
• aby wiedział gdzie i jak szukać nowych klientów,
• aby uczestnik potrafił komunikować się skutecznie zarówno werbalnie jak i niewerbalnie z potencjalnym klientem,
• aby uczestnik zdał sobie sprawę...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Aby po zakończonym szkoleniu słuchacz potrafił:
• samodzielnie przygotować Joint Biznes Plan ( Plan rocznej pracy z klientem oparty na wzajemnym, szacunku, relacjach, bez konieczności poprawiania warunków handlowych ),
• samodzielnie ocenić profitowość biznesu...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Korzyści:
Rozwinięcie umiejętności rozpoznawania gier klientów Udoskonalenie asertywnej postawy wobec obiekcji klientów Wypracowanie przekonań i postaw wspierających otwartą komunikację z klientem Nabycie umiejętności przetwarzania problemu w rozwiązanie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Przybliżenie podstawowych zasad obsługi klienta
* Zwrócenie uwagi na powiązanie zadań w zakresie obsługi klienta z celami firmy
* Przybliżenie typologii klienta w celu poprawy komunikacji z klientem i skuteczniejszego radzenia sobie w trudnych sytuacjach...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Uzyskanie wiedzy na temat zarządzania relacjami z klientem (Customer Relationship Management).
* Poznanie nowej filozofii biznesowej obejmującej całą organizację.
* Poznanie uwarunkowań wdrożenia CRM
* Poznanie zasad stosowania koncepcji CRM...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest przedstawienie praktycznych metod umożliwiających pomiar i doskonalenia zadowolenia klientów. Wyjaśnione też będą „mechanizmy” budujące lojalność klientów. Uczestnicy szkolenia przećwiczą różne metody związane z analizą
danych. W czasie szkolenia...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Najnowsze narzędzia promocji, sposoby dotarcia do klienta, techniki
komunikacji i budowania relacji z klientem – te wszystkie zagadnienia
poruszone zostaną w ramach organizowanego szkolenia.
Internet stał się elementem codzienności niemal każdego z nas
dlatego...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
znajomość procedur związanych z badaniem satysfakcji klienta zawierających niezwykle ważny mechanizm wnioskowania w oparciu o zebrane dane, znajomość metod i technik zbierania i przetwarzania informacji o kształtowaniu się satysfakcji klienta. Praktyczne aspekty...