Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest
zapoznanie się z problematyką przeprowadzania transakcji kupna/
sprzedaży z udziałem konsumentów, w szczególności z zagadnieniami
dotyczącymi praw i obowiązków oraz zakresu odpowiedzialności...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
zwiększenie skuteczności sprzedaży poprzez efektywniejsze pozyskiwanie klientów oraz profesjonalną obsługęnabycie umiejętności wykorzystywania wrodzonych zasobów oraz przeciwdziałania...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Wielu handlowców nie
potrafi sprzedawać, zadowalając się jednostkową transakcją. Szkolenie
ma na celu nauczenie jak budować trwałe relacje z klientem w oparciu o
taktykę i strategię w relacjach...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Czego jeszcze nie wiesz o sprzedaży?
W pogoni za Klientami - Czego jeszcze nie wiesz o sprzedaży? Trener prowadzący: Wojciech Grzybowski Zapraszam
serdecznie na szkolenie, które wzmocni Was w gonitwie za klientami na
poziomie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W pogoni za Klientami - Sposób na Alcybiadesa czyli JAK SKUTECZNIE PRZECIWDZIAŁAĆ OBIEKCJOM? Codzienna
praca z klientami to nieustanna pogoń za realizacją ich potrzeb i
oczekiwań, zrozumieniem pragnień oraz obiekcji. Sprzedaż to również
gonitwa za...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
Dzięki szkoleniu dowiesz się jakie procesy decydują o postrzeganiu przez Klienta produktu/ usługi/ firmy w rozmowie face to face oraz w tekście pisanym, dowiesz się jakie elementy decydują o tym, czy Twój tekst zostanie przeczytany, czy Ty zostaniesz wysłuchany,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
NEGOCJACJE BIZNESOWE Program
szkolenia „Negocjacje biznesowe” obejmuje najważniejsze aspekty
skutecznej negocjacji, niezbędnej do znalezienia korzystnego
porozumienia. Na szkoleniu odpowiemy na pytanie czym są negocjacje. W
jakich sytuacjach dochodzi do wymiany?...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
PLAN SZKOLENIA SESJA I Refleksja aby nam się chciało. 1. Jak zwiększyć nasz potencjał ? Kim jestem dziś, jaki mam plan na jutro? 2. Jak sterować naszymi emocjami? Jak działa moje nastawienie? Po co mi entuzjazm? 3. Jakimi regułami kierują się liderzy sprzedaży...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW I CELE SZKOLENIA 1. Przedstawienie regulacji prawnych związanych z procesem reklamacji w przedsiębiorstwie. 2. Praktyczne
omówienie postępowania z klientem od momentu złożenia reklamacji do jej
finalnego rozpatrzenia...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Wartość szkolenia obejmuje: • UDZIAŁ JEDNEJ OSOBY NA SZKOLENIU • MATERIAŁY SZKOLENIOWE • CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA • INDYWIDUALNE PORADY I KONSULTACJE Z TRENEREM PO SZKOLENIU • POCZĘSTUNEK ORAZ LUNCH W TRAKCIE SZKOLENIA...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności rozmów handlowych. Warsztat jest nakierowany na praktyczny trening umiejętności handlowych, sprowadzając część teoretyczną do minimum. Uczestnicy biorą udział w inspirującym warsztacie, interaktywnych ćwiczeniach...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Projekt Skuteczna promocja miarą sukcesu jest projektem szkoleniowym. Celem ogólnym projektu jest uporządkowanie oraz nabycie praktycznych umiejętności doboru i zarządzania narzędziami promocji, z wykorzystaniem strategii reklamowej oraz strategii PR w minimum...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Głównym zadaniem realizowanego szkolenia będzie skoncentrowanie uwagi personelu wokół idei "Wysoka jakość sprzedaży i obsługi klienta kluczem do sukcesu hotelu”. Jeżeli taka właśnie postawa personelu wobec klientów zostanie wypracowana, ugruntowana, wzmocniona...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
- Nabycie umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem, zwiększenie efektywności obsługi klienta.
- Przygotowanie uczestników do skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji podczas sprzedaży.
- Nabycie umiejętności skutecznej komunikacji z klientem oraz diagnozowania...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
- nabycie umiejętności rozpoznawania i prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży
- nabycie umiejętności właściwego rozpoznania potrzeb klientów
- nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
- poznanie efektywnych technik sprzedaży
-...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
Podczas całego dnia warsztatów uczestnicy będą angażowani w różne zabawy i ćwiczenia w czasie których będą poznawać metody oraz sposoby projektowania prezentacji, które pozwolą spojrzeć na prezentację w nowy sposób. Warsztaty nie są o tym jak rozpocząć używanie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Podstawą skuteczności działania Działu Zakupów jest maksymalizacja
wykorzystania istniejącego potencjału zakupowego, uporządkowanie
procesów zakupowych, sporządzanie właściwych planów i prognoz
zakupowych, wykorzystywanie konsolidacji zakupowych i oczywiście...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W czasach ostrej walki o Klienta osiągnięcie efektu finansowego
firmy zależy w dużej mierze od jakości obsługi w trakcie dokonywania
transakcji, jak i w kontakcie posprzedażowym. Wymagania wobec
sprzedającego wzrastają – presji tej towarzyszą silne emocje przeżywane
przez...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia
Rozszerzenie posiadanej wiedzy o komunikowaniu się i zwiększenie indywidualnej efektywności w komunikacjiOkreślenie i wykorzystanie w praktyce mechanizmów sprzedaży i czynników zapewniających sukcesy na tym poluOpanowanie konkretnych umiejętności...