Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:e-learning
Rozwój przedsiębiorstwa powinien wyrażać się m.in.
wzrostem poziomu technicznego, ilościowym i jakościowym zwiększeniem produkcji
i sprzedaży, poprawą efektywności gospodarowania, ekspansją na nowe rynki,
powiększeniem majątku produkcyjnego. ...
Kategoria:E-Biznes
Typ:e-learning
Celem kursu jest:
* poznanie projektowania interfejsu i architektury informacji na firmowej stronie WWW, z wykorzystaniem zasad funkcjonalności i ergonomii,
* umiejętność prowadzenia kampanii e-mailingowej,
* zdolność wykorzystywania różnych...
Kategoria:Badanie Rynku
Typ:e-learning
Celem kursu jest:
• dowiedzenie się, jaka jest istota rynku, jego elementy i uwarunkowania,
• dowiedzenie się, jaka jest istota badań rynkowych i marketingowych oraz
różnice i podobieństwa występujące miedzy nimi,
• zapoznanie się z klasyfikację...
Kategoria:E-Biznes
Typ:e-learning
Po zakończeniu kursu uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
• celów i zasad kierowania wrażeniem wywieranym na innych ludzi,
• roli autoprezentacji w życiu osobistym i zawodowym,
• podstawowych taktyk autoprezentacyjnych,
• zasad kształtowania...
Kategoria:E-Biznes
Typ:e-learning
Celem kursu jest zapoznanie z podstawowym kanonem wiedzy prawniczej,ze szczególnym uwzględnieniem prawa komputerowego oraz przekazanie wiedzy o regulacjach prawnych z zakresu handlu elektronicznego, w szczególności dotyczących świadczenia usług drogą elektroniczną,...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:e-learning
Advanced Certificate in Marketing Design and Strategy. Course Type: Short Course Career Path: Marketing Course Category: Advanced Certificate Information: The Advanced Certificate in Marketing Design and Strategy focuses on the marketing mix, market analysis,...