E-commerce - Kurs - e-learning

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Polski Uniwersytet Wirtualny

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły E-commerce - Kurs - Online

  • Cele
    Celem kursu jest:

    * poznanie projektowania interfejsu i architektury informacji na firmowej stronie WWW, z wykorzystaniem zasad funkcjonalności i ergonomii,
    * umiejętność prowadzenia kampanii e-mailingowej,
    * zdolność wykorzystywania różnych form reklamy w wyszukiwarkach,
    * umiejętność wykorzystywania podstawowych systemów zwiększających rozpoznawalność strony w sieci,
    * nauczenie się najpowszechniejszych systemów płatności w sieci.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Wszyscy zainteresowani.
  • Szczegółowe informacje
    Firma ma do wyboru szereg możliwości oferowanych przez narzędzia e-commerce, czyli handlu elektronicznego: od tworzenia stron WWW, przez kampanie reklamowe prowadzone w Internecie, aż po zaawansowane metody realizacji zamówień przez Internet oraz obsługę płatności bezgotówkowych.
    Kurs E-commerce obejmuje zagadnienia, które pozwolą m.in. samodzielnie zaprojektować i zoptymalizować firmową stronę WWW, poznać techniki promocji i formy reklamy w Internecie, a także dowiedzieć się, jakie są najważniejsze systemy płatności wykorzystywane w handlu elektronicznym.

    Zawartość kursu:
    1. Planowanie firmowej strony WWW.
    2. Reklama internetowa.
    3. Planowanie kampanii e-mailingowej.
    Czas trwania: 6 tygodni

Inne informacje związane z e-biznes

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |