Obsługa Klienta - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem KM Studio

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Obsługa Klienta - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Łódź - Łódzkie

  • Szczegółowe informacje
    Grupa docelowa: 1-12 osób

    Uzyskane umiejętności:
    1. stosowanie różnych technik podczas kontaktu z klientem
    2.  radzenie sobie z trudnymi emocjami pojawiającymi się podczas kontaktu z klientem
    3. budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobrą obsługę klienta
    Opis:
    Szkolenie daje odpowiedź na takie pytania jak: w jaki sposób pogodzić stanowczość i uprzejmość wobec klienta, jak zorganizować obsługę w sposób systemowy, jak radzić sobie z własnymi trudnymi emocjami pojawiającymi się w kontakcie z klientem, jak stworzyć atmosferę przyjazną zarówno dla pracowników jak i klientów, w jaki sposób prowadzić rozmowy telefoniczne,  jakie kryteria przyjmują klienci oceniając sposób ich obsługiwania

    Obsługa klienta - program
    I. Najważniejsze zasady w obsłudze klienta
    1. Jak nawiązać kontakt z klientem
    2. Wywrzeć dobre "pierwsze wrażenie"
    3. Jak utrzymać kontakt z klientem
    4. Podstawowe reguły w obsłudze klienta
    5. Asertywne zachowanie w obsłudze klienta
    6. Savoir-vivre a obsługa klienta
    7. Jak sobie radzić w sytuacjach trudnych?
    8. Klient stały ( znany) i klient nowy
    9. Obsługa klienta face to face ( w siedzibie klienta i w siedzibie własnej  firmy)
    10. Obsługa przez telefon
    11. Jakich błędów unikać, czego absolutnie robić nie należy
    II. Klient
    1. Jakie potrzeby realizują klienci kupując produkty i usługi?
    2. Typy osobowościowe klientów: jak je rozpoznawać i jak z nimi rozmawiać
    3.  Jak postępować z tzw. "trudnymi klientami", między innymi:
    - postawa roszczeniowa
    - postawa arogancka
    - klient, który krzyczy
    - klient niezdecydowany
    III. Sprzedawca/menager
    1. Mocne i słabe strony uczestników jako osób obsługujących klientów ( jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce)
    2. Jak mówić, żeby nas słuchano?
    3. Jak słuchać, żeby od nas kupowano?
    4. Zasady prezentacji handlowej
    5. Zasady autoprezentacji w kontakcie z klientem
    6. Tworzenie indywidualnych planów rozwoju dla osób pracujących z klientami
    IV. W szkoleniach zamkniętych: opracowywanie Profesjonalnego Kodeksu Obsługi Klienta (PKOK) opartego na misji i filozofii firmy

    Metody i techniki wykorzystywane podczas szkolenia
    - filmy szkoleniowe
    - ogrywanie scenek
    - praca w parach
    - dyskusja grupowa
    - studia przypadków
    - nagrywanie Video i analiza uzyskanego materiału
    - kwestionariusze dla pracy indywidualnej

    Czas trwania: 14 godzin/2dni

Inne informacje związane z obsługa klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |