Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Do kogo kierowane jest szkolenie:Szkolenie przeznaczone jest dla
pracowników biur obsługi klienta, którzy na co dzień „załatwiają”
interesantów. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, na czym polega
profesjonalna obsługa klienta i nauczą się jej zasad. Poznają...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta. Program szkolenia 1. Wizerunek sprzedawcy, kontakt z klientem funkcje i role sprzedawcy autoprezentacja w kontakcie z klientem elementy profesjonalnego...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie
to skierowane jest do doświadczonych przedstawicieli handlowych, którzy
dowiedzą się w jaki sposób kształtować więzi z kluczowymi Klientami.
Samodzielnie dokonają segmentacji rynku, a także identyfikacji i
selekcji Klientów. Poznają strategie wejścia...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
poznanie struktury profesjonalnej prezentacji produktunabycie wiedzy i umiejętności przez uczestników w zakresie stosowania profesjonalnej prezentacji produktu
Grupa docelowa:
Szkolenie dedykowane jest dla osób pracujących na codzień...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Zapoznanie uczestników z możliwościami rozwiązań w sytuacjach trudnych z Klientem Nabycie przez uczestników umiejętności skutecznej komunikacji z Klientem Nabycie umiejętności opanowania emocji i kształtowania postawy asertywnej...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Zapoznanie Uczestników z zakresem obowiązków jako Pracownika Obsługi Klienta na Stacji PaliwPoznanie procesu sprzedaży na Stacji Paliw oraz nawiązania relacji z KlientemNabycie umiejętności prowadzenia skutecznej rozmowy sprzedażowej w trakcie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Wykształcenie wśród uczestników umiejętności właściwego reprezentowania firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami Budowanie długotrwałych relacji z klientami Poznanie standardu rozmowy sprzedażowej Ćwiczenie umiejętności komunikacyjnych...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
zademonstrowanie obowiązujących standardów obsługi klienta ugruntowanie umiejętności w zakresie telefonicznej rozmowy handlowej z klientem poprawa osobistych umiejętności uczestników w zakresie komunikacji z klientem uświadomienie roli...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Pracownicy
stacjonarni działów obsługi klienta i działów rezerwacji, pozostałe
osoby mające bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi w
restauracjach, hotelach i podobnych instytucjach związanych z branżą
turystyczno-hotelarską.
Szkolenie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Sprzedażowe warsztaty szkoleniowe dedykowane dla firm deweloperskich,
spółdzielni mieszkaniowych, pośredników w obrocie nieruchomościami w
szczególności pracowników odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku na
rynku nieruchomości w szczególności osób bezpośrednio...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
CELE PROGRAMU:
Szkolenie dotyczące zarówno follow up’u i umacniania wizerunku firmy w
oczach zadowolonego Klienta, budowania długotrwałych relacji jak i
negocjowania zastrzeżeń oraz przyjmowania reklamacji.
Procesy obsługi Klienta to kluczowy czynnik...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia Poznanie i wyćwiczenie metod budowy kompleksowych, satysfakcjonujących relacji z klientem Analiza różnych form podejścia do klientaPraca nad prawidłowym procesem sprzedaży od pozyskania klienta po obsługę posprzedażową budującą lojalność klienta....
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Proces komunikacji telefonicznej. Zwrócenie
uwagi na istotne aspekty komunikacji telefonicznej (słowa, sposób
mówienia, a także „niewidzialna” mowa ciała); odróżnienie komunikacji
telefonicznej od komunikacji bezpośredniej; sposoby zwiększania
efektywności...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Doskonalenie i nabycie umiejętności obsługi klienta, zwrócenie uwagi uczestników na bezpośredni kontakt z klientem, kształtowanie pozytywnego nastawienia do klienta, doskonalenie umiejętność udzielania klientom informacji zwrotnych oraz sterowania ich oczekiwaniami....
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Poznanie skutecznych technik sprzedaży na poszczególnych etapach procesu sprzedaży, usprawnienie umiejętności z zakresu technik wpływania na klientów w zależności od ich potrzeb i preferencji. Program szkolenia
Etapy kontaktu handlowego Pierwszy...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie przybliży metody działania polskich firm, które świadomie i z dużym powodzeniem stosują marketing partnerski. Opowiemy o firmach, które zerwały z partyzancką polityką promocji odbierających zysk. Budowanie lojalności klientów to nowy wymiar konkurowania,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Profesjonalna
obsługa trudnego klienta - warsztat
umiejętności - 2 dni
CEL: Najważniejszym
celem szkolenia jest podnoszenie efektywności obsługi Klienta,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Umiejętność skutecznego komunikowania się jest podstawowym narzędziem
w pracy z klientem. Przydatna w takim kontakcie jest znajomość technik
wywierania wpływu, ale również rozwinięte umiejętności komunikacyjne. W
sytuacji pracy z tak zwanym trudnym klientem,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Umiejętność skutecznego komunikowania się jest podstawowym narzędziem w pracy
z klientem. Przydatna w takim kontakcie jest znajomość technik
wywierania wpływu, ale również rozwinięte umiejętności komunikacyjne. W
sytuacji pracy z tak zwanym trudnym klientem...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Dzięki szkoleniu uczestnicy będą
potrafili trafnie ocenić sytuację negocjacyjną - zarówno swoją, jak i
partnera. Będą wiedzieli jak prowadzić efektywne rozmowy handlowe z
wykorzystaniem najskuteczniejszych technik negocjacyjnych. Będą
potrafili skutecznie...