Skuteczny Handlowiec III – Negocjacje Handlowe - Szkolenie dla Firm

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Akademia Eurokadry

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Skuteczny Handlowiec III – Negocjacje Handlowe - Szkolenie dla Firm - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Dzięki szkoleniu uczestnicy będą potrafili trafnie ocenić sytuację negocjacyjną - zarówno swoją, jak i partnera. Będą wiedzieli jak prowadzić efektywne rozmowy handlowe z wykorzystaniem najskuteczniejszych technik negocjacyjnych. Będą potrafili skutecznie przekonać rozmówcę do swoich racji oraz kontrolować przebieg negocjacji. Będą wiedzieli jak konstruktywnie rozwiązywać konflikty oraz budować pozytywne relacje z partnerem handlowym, tak, aby negocjacje stały się procesem przynoszącym oczekiwane rezultaty i zyski.

    Moduł I: NEGOCJACJE HANDOWE
    • Podstawowe zagadnienia
    • Definicja, zasady i reguły negocjacyjne
    • Wyodrębnienie kwestii kluczowych i pobocznych – jakie kwestie mają znaczenie funkcjonalne, a które nie wpływają znacząco na charakter negocjowanego porozumienia?
    • Ustalenie hierarchii ważności wyodrębnionych kwestii
    • Gromadzenie puli argumentów – stworzenie „arsenału” negocjacyjnego
    • Przygotowanie do negocjacji (cel, listy interesów, Batny)
    • Przygotowanie rozwiązań uwzględniając warunki cenowe i wartości dodane
    • Przygotowanie merytoryczne do negocjacji
    • Ustalenie dolnej granicy własnych ustępstw
    • Jak zabezpieczyć się przed akceptacją niekorzystnego dla siebie porozumienia?
    • Świadomość celu, do którego się zmierza
    • Sposoby określenia tego, co chcemy uzyskać w wyniku negocjacji
    • Opracowanie różnych wariantów porozumienia
    • Bądź przygotowany na to, że partner nie zaakceptuje twojej pierwszej propozycji porozumienia
    • Kotwiczenie partnera negocjacji
    • Budowanie zrębów strategii negocjacyjnej w oparciu o posiadane informacje i rozpoznanie partnera negocjacyjnego
    • Presja czasu w negocjacjach (zasada Pareto), czyli jak można manipulować czasem?
    • Dlaczego należy prosić o „coś” w zamian dając jakieś ustępstwo?
    • Techniki wywierania wpływu w procesie sprzedaży i negocjacji:
    • Dlaczego warto najpierw oferować produkt droższy, a potem tańszy?
    • Jak wzbudzać zaangażowanie klienta do sprzedaży i stałej współpracy?
    • 10 technik wywierania wpływu w procesie sprzedaży i negocjacji
    • Manipulacja – prezentacja 15 gier negocjacyjnych
    • Powoływanie się na „wyższą instancję” w celu przyspieszenia podjęcia decyzji klienta?
    • „Gdybanie” w celu zbadania na ile klient jest w stanie ustąpić?
    • Rozpoznawanie możliwości drugiej strony za pomocą techniki „Tak, ale”
    • Sposoby radzenia sobie z atakiem personalnym?
    • Kiedy klient blefuje i co z tym zrobić?
    • Jakie korzyści przynosi technika „udawania niezdecydowanego sprzedawcy’?
    • Jaką rolę pełni okazywanie zaskoczenie na propozycje klienta?
    • Dlaczego nie warto przyjmować pierwszej propozycji?
    • Po co udawać eksperta (technika „maskowania”)
    • Techniki przełamywania oporów
    • Strategia: zasady i procedury
    • Strategia: historie z życia
    • Strategia: fasadowa zgoda
    • Strategia: pokazywanie pozytywnej perspektywy

Inne informacje związane z obsługa klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |