Programy Lojalnościowe i Promocje Sprzedaży

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Gration Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Programy Lojalnościowe i Promocje Sprzedaży - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje

     I. Promocja sprzedaży

    • rodzaje i zastosowanie (konkursy, loterie, upusty cenowe, premia od zakupu, testowanie produktu, promocje konsumenckie) 
    • wsparcie sprzedaży w punktach handlowych (materiały POS – rodzaje i ich charakterystyka)
    • ważne aspekty prawne na jakie należy zwrócić uwagę planując promocję

    II. Programy lojalnościowe

    • budowanie lojalności: proces czy zadanie?
    • narzędzia budowania lojalności na rynku B2B i B2C
    • model tworzenia programu lojalnościowego
    • ustalanie celów
    • opracowanie strategii komunikowania
    • oszacowanie budżetu
    • strategia wdrażania programu

    III. Dyskusja 

Inne informacje związane z obsługa klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |