Trudny Klient – Komunikacja Dla Zaawansowanych - Szkolenie dla Firm

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Akademia Eurokadry

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Trudny Klient – Komunikacja Dla Zaawansowanych - Szkolenie dla Firm - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Umiejętność skutecznego komunikowania się jest podstawowym narzędziem w pracy
    z klientem. Przydatna w takim kontakcie jest znajomość technik wywierania wpływu, ale również rozwinięte umiejętności komunikacyjne. W sytuacji pracy z tak zwanym trudnym klientem potrzeba jednak szczególnego przygotowania. Niezbędna jest tu znajomość charakterystyki takiego klienta, umiejętność radzenia sobie z jego gniewem i zastrzeżeniami oraz dostosowanie do niego odpowiedniego stylu zachowania.

    Moduł I: Kim jest „trudny klient”?
    • nasze widzenie świata i ludzi i i jego wpływ na relacje z klientem;
    • przekonania czyli twoje „prawdy oczywiste”;
    • cykl powstawania „trudnego klienta” – pułapka osądzania;
    • sposoby wyrażania emocji przez klienta;
    • co jest trudne w kontakcie z poirytowanym lub niechętnym klientem?
    Moduł II: Cztery obszary umiejętności komunikacyjnych i ich wpływ na ludzkie zachowania
    • umiejętność przekazywania informacji;
    • umiejętność odbioru informacji;
    • umiejętność budowania dobrej relacji;
    • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach – reklamacje, spory, kłótnie, stres.
    Moduł III: Skuteczna komunikacja – ciąg dalszy
    • bariery w przekazywaniu komunikatów;
    • „język akceptacji”;
    • fakty-uczucia-opinie i sposoby ich wyrażania w procesie komunikacji;
    • pozytywne przeformułowania.
    Moduł IV: Techniki wywierania wpływu na klimat w rozmowie z klientem
    • techniki dostrajania;
    • parafrazowanie;
    • aktywne słuchanie;
    • odzwierciedlanie;
    • dowartościowanie;
    • technika „magicznego TAK”.
    Moduł V: Techniki wywierania wpływu na ludzi – ciąg dalszy
    • reguła wzajemności;
    • reguła podobieństwa;
    • „pozorne ustępstwa”.
    Moduł VI: Zastrzeżenia klienta – jak sobie z nimi radzić
    • technika „echo”;
    • technika „zdarta płyta”;
    • czym warto pamiętać w przypadku obiekcji i zastrzeżeń.
    Moduł VII: Typologia klientów
    • cztery podstawowe style zachowań klientów;
    • pożądane zachowania wobec 4 typów klientów.
    Moduł VIII: Jak postępować z gniewem innych – podstawowe zasady

Inne informacje związane z obsługa klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |