Profesjonalna Obsługa Klienta dla Pracowników Hotelarstwa i Gastronomii - Warsztaty Praktyczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem IIST Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Profesjonalna Obsługa Klienta dla Pracowników Hotelarstwa i Gastronomii - Warsztaty Praktyczne - W ciągu tygodnia - Poznań - Wielkopolskie

  • Szczegółowe informacje
    Pracownicy stacjonarni działów obsługi klienta i działów rezerwacji, pozostałe osoby mające bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi w restauracjach, hotelach i podobnych instytucjach związanych z branżą turystyczno-hotelarską.
    Szkolenie przeznaczone jest dla organizacji zajmujących się obsługą klienta biznesowego i obsługą klienta indywidualnego. Grupą docelową są więc przede wszystkim: barmani, kelnerzy, recepcjoniści, pokojowe inni pracownicy mający kontakt z klientem.

    PROGRAM SZKOLENIA
    1.Autoprezentacja uczestników warsztatów.
    2.Zdefiniowanie klienta.
    3.Podstawowe zachowania klientów.
    4.Wpływ klienta na przedsiębiorstwo.
    5.Profesjonalna obsługa klienta w restauracji,  barze lub hotelu.
    6.Umiejętne rozwiązywanie problemów klientów i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami.
    7.Sposoby odnoszenia się do klientów.
    8.Poziomy zadowolenia klientów.
    9.Skargi i reklamacje – jak postępować z niezadowolonymi klientami?
    10.Proces komunikacji.
    11.Środki komunikowania się, sztuka aktywnego słuchania.
    12.Aktywne kierowanie rozmową.
    13.Schematy prowadzenia rozmów z klientami.
    14.Określenie potrzeb klienta na podstawie rozmowy, efektywne rozmowy z klientami, którzy nie wiedzą czego chcą.
    15.Techniki „obłaskawiania” klientów.
    16.Działania zabronione w kontaktach z klientami.
    17.Jak przygotować się do spotkania z klientem.
    18. Podsumowanie wartsztatów - dyskusja moderowana.

    CEL SZKOLENIA
    Budowanie trwałych, opartych na zaufaniu pomostów między przedsiębiorstwem a klientem.
    Poprawa jakości obsługi klientów:
    - więcej usatysfakcjonowanych klientów – zwiększenie zysku przedsiębiorstwa;
    - zwiększenie efektywności kontaktów bezpośrednich;
    - wykreowania zintegrowanego systemu komunikacji z klientem;
    - poprawa telefonicznej obsługi klienta.

Inne informacje związane z obsługa klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |