Home > Kursy i Szkolenia > Reklama > Poznań > Planowanie Kampanii Reklamowych - Szkolenie - Poznań - Wielkopolskie

Planowanie Kampanii Reklamowych - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem VENTO Consulting

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Planowanie Kampanii Reklamowych - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Poznań - Wielkopolskie

  • Szczegółowe informacje
    PLANOWANIE KAMPANII REKLAMOWYCH
     
    IDEA SZKOLENIA:
    Dla kogo?
    Pracowników pionu marketingu, zajmujących się planowaniem kampanii reklamowych

    Cel?
    Sukces dobrze zaplanowanej kampanii reklamowej.

    Metody?
    Case studies, symulacje, omówienia trenerskie, praca zespołowa, gry, burza mózgów

    Efekty?

    Dzięki szkoleniu Uczestnicy opanują umiejętności
    • tworzenia strategii kampanii reklamowych
    • efektywnego dobierania i rozpoznawania najskuteczniejszych mediów
    • do strategii i celów marketingowych kampanii reklamowej
    • analizowania i stosowania narzędzi komunikacji z rynkiem
    • pomiaru skuteczności kampanii reklamowych
    Wniosek?
    Uczestnicy szkolenia nauczą się przygotowywać i przeprowadzać kampanie reklamowe

    ZAKRES SZKOLENIA
    I. Budowanie planu marketingowego:
    • Określanie celów i koncepcji kampanii reklamowej.
    • Dobieranie metod i technik.
    • Tworzenie harmonogramu zadań.
    • Optymalizacja budżetu działalności reklamowej.
    II. Analiza rynku:
    • Określenie grupy docelowej.
    • Analizowanie i stosowanie narzędzi komunikacji z rynkiem.
    • Kształtowanie współpracy ze środkami masowego przekazu.
    • Rynek konkurencji - zagrożenia.
    • Kampanie promocyjne, komunikacyjne i wizerunkowe. Budowanie mocnego wizerunku.
    • Badanie wizerunku, wartości i siły marki firmy.
    III. Kształtowanie efektywnych relacji ze środkami masowego przekazu:
    • Jak dbać o kontakty z mediami?
    • Sztuka perswazji - jak przekonać, by napisano o nas to, co chcemy.
    • Przygotowanie przetargu na obsługę medialną.
    • Mierniki efektywności kampanii w mediach.
    Podany czas i zakres szkolenia są przykładowe. Istnieje możliwość dostosowania ich do potrzeb klienta
     
    CZAS TRWANIA: 1 dzień - 8 godzin

    AUTOR SZKOLENIA: Aneta Murakowska - Toporska

Inne informacje związane z Reklama

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |