Sztuka Skutecznej Sprzedaży - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Onagra Spółka z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Sztuka Skutecznej Sprzedaży - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Rzeszów - Podkarpackie

  • Cele
    Poznanie skutecznych technik sprzedaży na poszczególnych etapach procesu sprzedaży, usprawnienie umiejętności z zakresu technik wpływania na klientów w zależności od ich potrzeb i preferencji.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Przedstawiciele handlowi, pracownicy działów sprzedaży
  • Szczegółowe informacje
    Program szkolenia
    Etapy kontaktu handlowego
    Pierwszy kontakt z klientem - efekt pierwszego wrażenia
    Analiza potrzeb klienta - docieranie do obiektywnych i subiektywnych potrzeb
    Podstawy komunikacji w rozmowie z klientem (aktywne słuchanie, komunikacja niewerbalna)
    Komunikacja interpersonalna w kontekście profesjonalnej obsługi Klienta
    Analiza własnego stylu komunikowania się w kontekście rozmów z klientem
    Powstawanie barier komunikacyjnych i sposoby ich przezwyciężania
    Budowanie długofalowej współpracy z klientem
    Współpraca czy rywalizacja? - czyli w jaki sposób budować relacje z klientem
    Budowa zaangażowania w tworzenie wysokiej kultury obsługi Klienta (najważniejsze elementy współczesnej etykiety biznesu),
    Docieranie do prawdziwych przyczyn zachowania Klientów i zaspokajanie ich rzeczywistych a nie pozornych potrzeb i oczekiwań
    Sposoby podtrzymywania zaufania i satysfakcji Klienta ze świadczonych przez Firmę usług,
    Dopasowanie sposobu komunikacji do zachowań klienta
    Typologia zachowań klientów (analiza tzw. trudnych klientów, czteropolowy model zachowań klientów, dopasowanie argumentacji do każdego zachowania)
    Dostosowanie stylu komunikacji do cech osobowościowych Klienta (odnajdywanie płaszczyzny zrozumienia i porozumienia),
    Co powinna zawierać oferta? - kluczowe elementy przygotowania oferty
    Posługiwanie się językiem korzyści (model cecha - zaleta - korzyść)
    Pokonywanie zastrzeżeń klienta
    Techniki sprzedażowe stosowane podczas rozmów z klientem
    Umiejętność obrony przed „grami" klienta i manipulacją z jego strony
    Praktyczne zastosowanie poznanych technik - udział w scenkach sprzedażowych

Inne informacje związane z Obsługa Klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |