Budowanie Relacji z Klientem - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem BD Center Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Budowanie Relacji z Klientem - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Rzeszów - Podkarpackie

  • Szczegółowe informacje
    Szkolenie to skierowane jest do doświadczonych przedstawicieli handlowych, którzy dowiedzą się w jaki sposób kształtować więzi z kluczowymi Klientami. Samodzielnie dokonają segmentacji rynku, a także identyfikacji i selekcji Klientów. Poznają strategie wejścia do Klienta oraz przygotują plan działania - wdrażania strategii zarządzania kluczowymi Klientami.

    Program szkolenia
    • Istota zarządzania kluczowymi Klientami - czyli o co w tym wszystkim chodzi
    • Przygotowanie do zarządzania kluczowymi Klientami - cele, umiejętności, systemy, procesy i wiele innych rzeczy
    • Identyfikacja kluczowych Klientów - segmentacja to nie wszystko
    • Strategie wejścia - decyzje, decydenci, macierz kontaktów - nie taki diabeł straszny
    • W drodze do zarządzania kluczowymi Klientami - dobry plan to już połowa sukcesu.
    Metody pracy
    • warsztaty
    • ćwiczenia grupowe
    • case study
    • gry symulacyjne, inscenizacje
    • arkusze obserwacyjne
    Harmonogram szkolenia 2 dni szkoleniowe - 16 godzin

Inne informacje związane z obsługa klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |