Szkolenie to skierowane jest do doświadczonych przedstawicieli handlowych, którzy dowiedzą się w jaki sposób kształtować więzi z kluczowymi Klientami. Samodzielnie dokonają segmentacji rynku, a także identyfikacji i selekcji Klientów. Poznają strategie wejścia do Klienta oraz przygotują plan działania - wdrażania strategii zarządzania kluczowymi Klientami.
Program szkolenia
- Istota zarządzania kluczowymi Klientami - czyli o co w tym wszystkim chodzi
- Przygotowanie do zarządzania kluczowymi Klientami - cele, umiejętności, systemy, procesy i wiele innych rzeczy
- Identyfikacja kluczowych Klientów - segmentacja to nie wszystko
- Strategie wejścia - decyzje, decydenci, macierz kontaktów - nie taki diabeł straszny
- W drodze do zarządzania kluczowymi Klientami - dobry plan to już połowa sukcesu.
Metody pracy
- warsztaty
- ćwiczenia grupowe
- case study
- gry symulacyjne, inscenizacje
- arkusze obserwacyjne
Harmonogram szkolenia 2 dni szkoleniowe - 16 godzin