Bezpośredni kontakt z przedstawicielem
Onagra Spółka z o.o.
¡Bien! Tu solicitud ha sido enviada correctamente
Czy chcesz otrzymywać informacje o tych powiązanych kursach?
Jeszcze jedna rzecz ...
Niektóre centra pytają nas o te dane. Uzupełnij je, proszę
Szczegóły Budowanie Lojalności Klientów - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Rzeszów - Podkarpackie
Cele
Szkolenie przybliży metody działania polskich firm, które świadomie i z dużym powodzeniem stosują marketing partnerski. Opowiemy o firmach, które zerwały z partyzancką polityką promocji odbierających zysk. Budowanie lojalności klientów to nowy wymiar konkurowania, bardziej wymagający dla marketerów i przedsiębiorców niż marketing transakcyjny.
Profil słuchacza / wymogi
Właściciele firm, Kierownicy, Handlowcy, „Marketingowcy" i inni pracownicy firm.
Szczegółowe informacje
Program szkolenia
Lojalność jako podstawa działalności firmy
Zarządzanie klientami
Czynniki neutralne oraz mające wpływ na lojalność.
Pracownicy a lojalność klientów
Rola działań promocyjnych oraz produktów markowych w budowaniu lojalności klientów.
Programy lojalnościowe.
Przykłady realizacji programów lojalnościowych w Polsce.