Budowanie Lojalności Klientów - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Onagra Spółka z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Budowanie Lojalności Klientów - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Rzeszów - Podkarpackie

  • Cele
    Szkolenie przybliży metody działania polskich firm, które świadomie i z dużym powodze­niem stosują marketing partnerski. Opowiemy o firmach, które zerwały z partyzancką polityką promocji odbierających zysk. Budowanie lojalności klientów to nowy wymiar kon­kurowania, bardziej wymagający dla marketerów i przedsiębiorców niż marketing transakcyjny.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Właściciele firm, Kierownicy, Handlowcy, „Marketingowcy" i inni pracownicy firm.
  • Szczegółowe informacje
    Program szkolenia
    • Lojalność jako podstawa działalności firmy
    • Zarządzanie klientami
    • Czynniki neutralne oraz mające wpływ na lojalność.
    • Pracownicy a lojalność klientów
    • Rola działań promocyjnych oraz produktów markowych w budowaniu lojalności klientów.
    • Programy lojalnościowe.
    • Przykłady realizacji programów lojalnościowych w Polsce.

Inne informacje związane z obsługa klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |