Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta. Program szkolenia 1. Wizerunek sprzedawcy, kontakt z klientem funkcje i role sprzedawcy autoprezentacja w kontakcie z klientem elementy profesjonalnego...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie
to skierowane jest do doświadczonych przedstawicieli handlowych, którzy
dowiedzą się w jaki sposób kształtować więzi z kluczowymi Klientami.
Samodzielnie dokonają segmentacji rynku, a także identyfikacji i
selekcji Klientów. Poznają strategie wejścia...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
poznanie struktury profesjonalnej prezentacji produktunabycie wiedzy i umiejętności przez uczestników w zakresie stosowania profesjonalnej prezentacji produktu
Grupa docelowa:
Szkolenie dedykowane jest dla osób pracujących na codzień...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Zapoznanie uczestników z możliwościami rozwiązań w sytuacjach trudnych z Klientem Nabycie przez uczestników umiejętności skutecznej komunikacji z Klientem Nabycie umiejętności opanowania emocji i kształtowania postawy asertywnej...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Zapoznanie Uczestników z zakresem obowiązków jako Pracownika Obsługi Klienta na Stacji PaliwPoznanie procesu sprzedaży na Stacji Paliw oraz nawiązania relacji z KlientemNabycie umiejętności prowadzenia skutecznej rozmowy sprzedażowej w trakcie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Wykształcenie wśród uczestników umiejętności właściwego reprezentowania firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami Budowanie długotrwałych relacji z klientami Poznanie standardu rozmowy sprzedażowej Ćwiczenie umiejętności komunikacyjnych...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
zademonstrowanie obowiązujących standardów obsługi klienta ugruntowanie umiejętności w zakresie telefonicznej rozmowy handlowej z klientem poprawa osobistych umiejętności uczestników w zakresie komunikacji z klientem uświadomienie roli...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Doskonalenie i nabycie umiejętności obsługi klienta, zwrócenie uwagi uczestników na bezpośredni kontakt z klientem, kształtowanie pozytywnego nastawienia do klienta, doskonalenie umiejętność udzielania klientom informacji zwrotnych oraz sterowania ich oczekiwaniami....
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Poznanie skutecznych technik sprzedaży na poszczególnych etapach procesu sprzedaży, usprawnienie umiejętności z zakresu technik wpływania na klientów w zależności od ich potrzeb i preferencji. Program szkolenia
Etapy kontaktu handlowego Pierwszy...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie przybliży metody działania polskich firm, które świadomie i z dużym powodzeniem stosują marketing partnerski. Opowiemy o firmach, które zerwały z partyzancką polityką promocji odbierających zysk. Budowanie lojalności klientów to nowy wymiar konkurowania,...