Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Do kogo kierowane jest szkolenie:Szkolenie przeznaczone jest dla
pracowników biur obsługi klienta, którzy na co dzień „załatwiają”
interesantów. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, na czym polega
profesjonalna obsługa klienta i nauczą się jej zasad. Poznają...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Do kogo kierowane jest szkolenie: Szkolenie kierowane jest do sił
handlowych odpowiadających za budowanie długofalowych relacji z
klientami biznesowymi. Pokazuje psychologiczne aspekty budowania relacji
oraz komunikacji, które pozwalają nawiązać dobry kontakt...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie skierowane jest do
pracowników działu marketingu oraz osób odpowiedzialnych za promocję
firm w Internecie. Uczestnicy kursu poznają najefektywniejsze metody
wykorzystywania Internetu jako nośnika reklamy. Zaprezentowane zostaną
najnowsze kanały...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Zdobędą
Państwo praktyczne umiejętności pozwalające na dopasowanie własnych
zachowań do zachowań klienta, rozpoznawania i przewyższania
indywidualnych oczekiwań klientów oraz budowania pozytywnego wizerunku
firmy. Szkolenie ze skutecznej sprzedaży i obsługi...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Program szkolenia 1. Czym jest sprzedaż i kim jest sprzedawca? Sprzedaż - działanie czy proces? Jaki jest skuteczny sprzedawca? - Ocena własna 2. Klient - Petent? Partner? Pan i władca premii? Kim jest Klient dla handlowca?...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta. Program szkolenia 1. Wizerunek sprzedawcy, kontakt z klientem funkcje i role sprzedawcy autoprezentacja w kontakcie z klientem elementy profesjonalnego...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Celem
szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi metodami
docierania do potencjalnych klientów, a także wypracowanie umiejętności
przeprowadzania skutecznej rozmowy biznesowej w prospectingu. Program szkolenia 1. Wprowadzenie...
Kategoria:Merchandising
Typ:W ciągu tygodnia
Celem
tego szkolenia jest zapoznanie uczestników z rolą merchandisingu we
współczesnym marketingu wizualnym oraz przedstawienie wspólnych działań i
narzędzi marketingowo - merchandisingowych zapewniających właściwą
ekspozycję towaru w sklepie i na półce,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie
to skierowane jest do doświadczonych przedstawicieli handlowych, którzy
dowiedzą się w jaki sposób kształtować więzi z kluczowymi Klientami.
Samodzielnie dokonają segmentacji rynku, a także identyfikacji i
selekcji Klientów. Poznają strategie wejścia...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Językowe techniki perswazyjne w reklamie i marketingu
1. Wprowadzenie
2. Cechy pożądane każdego komunikatu perswazyjnego 2.1. Poprawność i zrozumiałość (o przestrzeganiu normy językowej) 2.2. Atrakcyjność i oryginalność 2.1.1. Jakich...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest
zapoznanie się z problematyką przeprowadzania transakcji kupna/
sprzedaży z udziałem konsumentów, w szczególności z zagadnieniami
dotyczącymi praw i obowiązków oraz zakresu odpowiedzialności...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
zwiększenie skuteczności sprzedaży poprzez efektywniejsze pozyskiwanie klientów oraz profesjonalną obsługęnabycie umiejętności wykorzystywania wrodzonych zasobów oraz przeciwdziałania...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Wielu handlowców nie
potrafi sprzedawać, zadowalając się jednostkową transakcją. Szkolenie
ma na celu nauczenie jak budować trwałe relacje z klientem w oparciu o
taktykę i strategię w relacjach...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Przekazanie wiedzy na temat zasad Telefonicznej Obsługi Klienta Nabycie przez Uczestników umiejętności efektywnej Telefonicznej Obsługi Klienta Nabycie przez Uczestników umiejętności kontroli rozmowy oraz dopasowanie się do typu rozmówcy...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
poznanie struktury profesjonalnej prezentacji produktunabycie wiedzy i umiejętności przez uczestników w zakresie stosowania profesjonalnej prezentacji produktu
Grupa docelowa:
Szkolenie dedykowane jest dla osób pracujących na codzień...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Zapoznanie uczestników z możliwościami rozwiązań w sytuacjach trudnych z Klientem Nabycie przez uczestników umiejętności skutecznej komunikacji z Klientem Nabycie umiejętności opanowania emocji i kształtowania postawy asertywnej...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Zapoznanie Uczestników z zakresem obowiązków jako Pracownika Obsługi Klienta na Stacji PaliwPoznanie procesu sprzedaży na Stacji Paliw oraz nawiązania relacji z KlientemNabycie umiejętności prowadzenia skutecznej rozmowy sprzedażowej w trakcie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Wykształcenie wśród uczestników umiejętności właściwego reprezentowania firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami Budowanie długotrwałych relacji z klientami Poznanie standardu rozmowy sprzedażowej Ćwiczenie umiejętności komunikacyjnych...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
zademonstrowanie obowiązujących standardów obsługi klienta ugruntowanie umiejętności w zakresie telefonicznej rozmowy handlowej z klientem poprawa osobistych umiejętności uczestników w zakresie komunikacji z klientem uświadomienie roli...
Kategoria:Merchandising
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy z zakresu
merchandisingu handlowego oraz umiejętności praktycznego wykorzystywania
jego narzędzi, a w szczególności:
wykształcenie umiejętności świadomego projektowania ekspozycji sklepowych;zdobycie...