Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Do kogo kierowane jest szkolenie:Szkolenie przeznaczone jest dla
pracowników biur obsługi klienta, którzy na co dzień „załatwiają”
interesantów. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, na czym polega
profesjonalna obsługa klienta i nauczą się jej zasad. Poznają...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Do kogo kierowane jest szkolenie: Szkolenie kierowane jest do sił
handlowych odpowiadających za budowanie długofalowych relacji z
klientami biznesowymi. Pokazuje psychologiczne aspekty budowania relacji
oraz komunikacji, które pozwalają nawiązać dobry kontakt...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Językowe techniki perswazyjne w reklamie i marketingu
1. Wprowadzenie
2. Cechy pożądane każdego komunikatu perswazyjnego 2.1. Poprawność i zrozumiałość (o przestrzeganiu normy językowej) 2.2. Atrakcyjność i oryginalność 2.1.1. Jakich...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
CELE PROGRAMU:
Udział w szkoleniu umożliwi jego uczestnikom zdobycie wiedzy w stopniu
wystarczającym aby stać się profesjonalnym konsultantem ds.
telefonicznej sprzedaży
Szkolenie umożliwi:
zdobycie wiedzy o narzędziach pracy telemarketerów
ciekawe...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Sprzedażowe warsztaty szkoleniowe dedykowane dla firm deweloperskich,
spółdzielni mieszkaniowych, pośredników w obrocie nieruchomościami w
szczególności pracowników odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku na
rynku nieruchomości w szczególności osób bezpośrednio...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
CELE PROGRAMU:
Szkolenie dotyczące zarówno follow up’u i umacniania wizerunku firmy w
oczach zadowolonego Klienta, budowania długotrwałych relacji jak i
negocjowania zastrzeżeń oraz przyjmowania reklamacji.
Procesy obsługi Klienta to kluczowy czynnik...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest
zwiększenie opłacalności zawieranych transakcji przez m.in.:
• ukształtowanie odpowiedniej, pożądanej osobowości negocjatora
• osiągnięcie sprawności w przygotowaniu do negocjacji
• doskonalenie umiejętności prawidłowego rozpoznawania...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest
zwiększenie opłacalności zawieranych transakcji przez m.in.:
• ukształtowanie odpowiedniej, pożądanej osobowości negocjatora
• osiągnięcie sprawności w przygotowaniu do negocjacji
• doskonalenie umiejętności prawidłowego rozpoznawania...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Akademia Umiejętności Sprzedawcy to cykl bezpłatnych szkoleń,
współfinansowanych przez Unię Europejską (EFS), pozwalających podnieść
kwalifikacje zawodowe w zakresie sprzedaży i nauczyć się języka obcego.
Prowadzone przez renomowaną firmę doradczą szkolenia...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Po ukończeniu kursu każdy uczestnik będzie:
• potrafił wytłumaczyć istotną różnicę między sprzedawaniem a negocjowaniem
• dysponował wiedzą pozwalającą przeanalizować kontekst negocjacji i przygotować optymalną pozycję negocjacyjną
• potrafił zaplanować...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Program przekazuje w praktyczny, ćwiczeniowy sposób najważniejsze i
zarazem stanowiące niezbędne podstawy, elementy wpływające na sukces w
sprzedaży. Doradca jest wyłącznym przedstawicielem na terenie Polski brytyjskiej firmy konsultingowej Huthwaite International,...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Po szkoleniu każdy z uczestników będzie:
• znał mocne i słabe strony swojego obecnego stylu sprzedaży
• rozumiał psychologię potrzeb klientów i będzie w stanie te potrzeby identyfikować
• potrafił jednoznacznie określić kluczowe zachowania i umiejętności...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Po szkoleniu każdy z uczestników będzie:
• potrafił wyjaśnić istotne różnice między efektywnym sprzedawcą a efektywnym szefem zespołu sprzedażowego
• potrafił stworzyć i wdrożyć taktyczny plan sprzedaży
• rozumiał Cykl Relacji z Klientem i zarządzał...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
CEL: Celem szkolenia jest zmiana postawy uczestników na proaktywną,
sprzyjającą pozyskiwaniu nowych, oraz zwiększaniu sprzedaży
do już istniejących Klientów, przy jednoczesnym budowaniu z...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Profesjonalna
obsługa trudnego klienta - warsztat
umiejętności - 2 dni
CEL: Najważniejszym
celem szkolenia jest podnoszenie efektywności obsługi Klienta,...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Proces sprzedaży - ważne etapyMatka wszystkich handlowców świata - motywacjaKomunikacja werbalna z Klientem Badanie potrzeb i aktywne słuchanie Składanie propozycji sprzedaży Sprzedaż bezpośredniaOdczytywanie sygnałów...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Wprowadzenie w obszar marketingowej orientacji firmy i planowania marketingowego oraz perspektywy strategicznej Klient (nabywca) – jego potrzeby i rola w rozwoju formyPrzedstawienie case study: (międzynarodowej organizacji, o...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Jakimi obszarami może/powinien zajmować się PRSpecyfika poszczególnych obszarów - cele, zasady i reguły, narzędzia. - Komunikacja wewnętrzna - Media relations - Sponsoring - Event - Działalność społeczna - Komunikacja kryzysowa -...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Mechanizmy zakupowe funkcjonujące u KlientówProces sprzedaży przez telefon - ważne etapy Matka wszystkich handlowców świata - motywacjaZnajomość telefonicznego savoir- vivre`uAktywne słuchanieSkuteczna komunikacja werbalnaPozytywne...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Dla kogo: Szkolenie
przeznaczone jest dla handlowców i kupców sprzedających i kupujących
produkty bądź usługi i negocjujących warunki kontraktów z klientami.
Ramowy program szkolenia:
Podstawy negocjacjiProwadzenie negocjacji w stylu rzeczowym Efektywne...