Warsztaty Strategicznego Planowania Marketingowego

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Midwest ITS Education

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Warsztaty Strategicznego Planowania Marketingowego - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Profil słuchacza / wymogi
    Program, przeznaczony jest dla menadżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym w planowaniu działań oraz tych, którzy mają za zadanie opracować strategiczny plan marketingowy i działania taktyczne .
    To oferta dla osób pracujących w różnej wielkości organizacjach, pomagająca zrozumieć jak powinien przebiegać proces opracowywania strategii na ich poziomie odpowiedzialności.
    To zestaw sprawdzonych i i gotowych do zastosowania modeli, technik i narzędzi a zatem propozycja dla ograniczonych czasowo menadżerów, oczekujących od szkolenia praktycznych rozwiązań a nie rozważań teoretycznych.
    Program pokazuje jak w procesie planowania strategicznego działać dwustronnie:
    • wykorzystywać dostępne informacje na temat rynku, klientów i konkurencji
    • analizować jak strategia np. departamentu wpisuje się w kierunki strategiczne całej organizacji
  • Szczegółowe informacje
    Ramowy program szkolenia:
    • Wprowadzenie w obszar marketingowej orientacji firmy i planowania marketingowego oraz perspektywy strategicznej 
    • Klient (nabywca) – jego potrzeby i rola w rozwoju formy
    • Przedstawienie case study: (międzynarodowej organizacji, o zróżnicowanym portfolio produktów i pracującej nad strategią działania).
    • Proces planowania strategicznego: prezentacja, omówienie poszczególnych kroków  i praktyczne wykorzystanie narzędzi i technik przydatnych w tworzeniu planu:
        Analiza sytuacji:
      • Analiza otoczenia zewnętrznego
      • Analiza otoczenia wewnętrznego
                -Analiza konkurencji
      • Analiza potencjału firmy  
      • Benchmarking
      • SWOT 
        Tworzenie planu strategicznego :
      • Wyznaczanie celów (SMART) 
      • Uzyskanie przewagi konkurencyjnej 
      • Analiza luki strategicznej
      • Wybór strategii wzrostu 
      • Wybór rynku docelowego: segmentacja i targetowanie 
      • Pozycjonowanie (mapa percepcji i pozycjonowania marek) 
        Taktyka
      • Rekomendacja działań zgodnie z modelem Marketing Mix
                  -Działania w oparciu o cykl życia produktu  
                  -Działania wynikające z analizy portfolio 
    • Ostateczne opracowanie planu strategicznego dla organizacji z użyciem wcześniej poznanych i przećwiczonych metod i technik
    • Prezentacje zespołowe, dyskusja, informacja zwrotna nt opracowanych strategii
    • Zakończenie -Ocena realizacji oczekiwań uczestników szkolenia
    Trener: Ewa Gugała-Hugues

    Informacje organizacyjne:
    Miejsce: Warszawa,
    Godziny zajęć: 9.00-17.00
    Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
    materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, serwis kawowy, lunch.

Inne informacje związane z marketing strategiczny

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |