Home > Kursy i Szkolenia > Marketing Strategiczny > Warszawa > Zarządzanie Marką w Praktyce. Branding – Wizerunek, Sprzedaż, Kapitał. - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie

Zarządzanie Marką w Praktyce. Branding – Wizerunek, Sprzedaż, Kapitał. - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Essentis Szkolenia Marketingowe

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Zarządzanie Marką w Praktyce. Branding – Wizerunek, Sprzedaż, Kapitał. - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Czy klienci kupują produkty i usługi? Czy wyobrażenia, skojarzenia związane z marką i korzyści, jakie ona daje? Marka jest obietnicą, powinna działać jak magnes – przyciągać i utrzymywać klienta, ma budować trwałe relacje z klientem. Sama nazwa jest tylko oznakowaniem, identyfikacją, branding jest sztuką budowania relacji z otoczeniem, wyszukania najważniejszych korzyści, które wyróżnią markę pośród konkurencji i pozwolą zdobyć przewagę na rynku.

    Marki stały się elementem kultury, a dla najbardziej lojalnych klientów stały się wyrazem ich tożsamości. Marka tworzy popyt, buduje zaufanie, tworzy wizerunek, służy łatwej identyfikacji firmy i jej oferty, powinna być gwarancją jakości.
    Choć marka jest wartością niematerialną, firmy o uznanych lub szybko rozwijających się markach osiągają średnio o 20-30% wyższą wycenę giełdową. Podczas warsztatów dowiemy się, jak budować wartościowe marki, jak zarządzać nimi na różnych etapach rozwoju i jak chronić je przed nieuczciwą konkurencją.

    Rozwój umiejętności:
    • Budowania silnej marki
    • Opracowania strategii marki
    • Pozycjonowania marki
    • Stosowania narzędzi komunikacji z rynkiem
    • Zarządzania marką na rożnych etapach jej rozwoju
    • Badania i wyceniania wartości marki
    Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:
    • Case studies
    • Brainstorming
    • Ćwiczenia praktyczne i interpretacyjne
    • Zestawienia schematyczne do indywidualnego wykorzystania przez uczestników
    Zarządzanie marką w praktyce. Branding – wizerunek, sprzedaż, kapitał.
    Miejsce szkolenia: Warszawa.

Inne informacje związane z Marketing Strategiczny

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X