Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Wprowadzenie w obszar marketingowej orientacji firmy i planowania marketingowego oraz perspektywy strategicznej Klient (nabywca) – jego potrzeby i rola w rozwoju formyPrzedstawienie case study: (międzynarodowej organizacji, o...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Strategia
marketingowa to plan realizujący cele biznesowe każdej firmy. Mając
dobrą strategię, łatwiej jest stosować reklamę, manipulować ceną,
zmieniać wizerunek firmy i marki, dopasowując się do ewoluujących
potrzeb klientów. Strategia każdej firmy opiera...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Czy klienci kupują produkty
i usługi? Czy wyobrażenia, skojarzenia związane z marką i korzyści,
jakie ona daje? Marka jest obietnicą, powinna działać jak magnes –
przyciągać i utrzymywać klienta, ma budować trwałe relacje z klientem.
Sama nazwa jest tylko oznakowaniem,...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenie jest rozwinięcie przez uczestników umiejętności planowania działań marketingowych firmy w oparciu o jasno skonstruowany plan co znacząco zwiększa szanse na skuteczną walkę konkurencyjną. Szkolenie ma za zadanie przybliżyć uczestnikom koncepcje...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Planowanie strategii marketingowych Przygotowujemy
i realizujemy strategie marketingowe skierowane do starannie dobranego
segmentu potencjalnych klientów. Doradzamy w ich wdrażaniu oraz
prezentujemy osiągnięte wyniki. W miarę potrzeb dostosowujemy...