Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Celem
szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi metodami
docierania do potencjalnych klientów, a także wypracowanie umiejętności
przeprowadzania skutecznej rozmowy biznesowej w prospectingu. Program szkolenia 1. Wprowadzenie...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Program 28 h
1. Wstęp ; Rola logistyki w przedsiębiorstwie:
- wpływ i znaczenie logistyki dla konkurencyjności firmy
- struktura organizacyjna logistyki w przedsiębiorstwie
- integracja procesów produkcyjnych i logistycznych
- zintegrowane łańcuchy...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi regulacjami prawnymi, których znajomość jest niezbędna w procesie projektowania logo, design, tworzenia kampanii reklamowych czy ogólnie w procesie tzw. namingu/brandingu oraz innych aktywności marketingowych....
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Wprowadzenie w obszar marketingowej orientacji firmy i planowania marketingowego oraz perspektywy strategicznej Klient (nabywca) – jego potrzeby i rola w rozwoju formyPrzedstawienie case study: (międzynarodowej organizacji, o...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Strategia
marketingowa to plan realizujący cele biznesowe każdej firmy. Mając
dobrą strategię, łatwiej jest stosować reklamę, manipulować ceną,
zmieniać wizerunek firmy i marki, dopasowując się do ewoluujących
potrzeb klientów. Strategia każdej firmy opiera...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Czy klienci kupują produkty
i usługi? Czy wyobrażenia, skojarzenia związane z marką i korzyści,
jakie ona daje? Marka jest obietnicą, powinna działać jak magnes –
przyciągać i utrzymywać klienta, ma budować trwałe relacje z klientem.
Sama nazwa jest tylko oznakowaniem,...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Umiejętność planowania działań marketingowych w oparciu o jasno
skonstruowany plan jest dzisiaj źródłem szans firmy na skuteczną walkę
konkurencyjną. Gromadzenie informacji, szczegółowa ich analiza oraz
strategiczne analizy przedsiębiorstwa minimalizują ewentualność...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenie jest rozwinięcie przez uczestników umiejętności planowania działań marketingowych firmy w oparciu o jasno skonstruowany plan co znacząco zwiększa szanse na skuteczną walkę konkurencyjną. Szkolenie ma za zadanie przybliżyć uczestnikom koncepcje...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:e-learning
Rozwój przedsiębiorstwa powinien wyrażać się m.in.
wzrostem poziomu technicznego, ilościowym i jakościowym zwiększeniem produkcji
i sprzedaży, poprawą efektywności gospodarowania, ekspansją na nowe rynki,
powiększeniem majątku produkcyjnego. ...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Planowanie strategii marketingowych Przygotowujemy
i realizujemy strategie marketingowe skierowane do starannie dobranego
segmentu potencjalnych klientów. Doradzamy w ich wdrażaniu oraz
prezentujemy osiągnięte wyniki. W miarę potrzeb dostosowujemy...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
CELE
* zdobycie umiejętności budowania i kontrolowania własnego wizerunku oraz wizerunku reprezentowanej przez siebie organizacji,
* poznanie metod efektywnego komunikowania się z otoczeniem, w szczególności zaś wywierania wpływu na innych ludzi oraz...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:e-learning
Advanced Certificate in Marketing Design and Strategy. Course Type: Short Course Career Path: Marketing Course Category: Advanced Certificate Information: The Advanced Certificate in Marketing Design and Strategy focuses on the marketing mix, market analysis,...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Proces kształtowania marki: jej tożsamości, nazwy oraz wizerunku w realiach polskiego rynku.
Szkolenie ma na celu prezentacje zagadnień związanych z procesem
tworzeniem marki. W jego trakcie uczestnicy będą mogli zapoznać się z
podstawowymi elementami tego...