Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Celem
szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi metodami
docierania do potencjalnych klientów, a także wypracowanie umiejętności
przeprowadzania skutecznej rozmowy biznesowej w prospectingu. Program szkolenia 1. Wprowadzenie...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Program 28 h
1. Wstęp ; Rola logistyki w przedsiębiorstwie:
- wpływ i znaczenie logistyki dla konkurencyjności firmy
- struktura organizacyjna logistyki w przedsiębiorstwie
- integracja procesów produkcyjnych i logistycznych
- zintegrowane łańcuchy...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi regulacjami prawnymi, których znajomość jest niezbędna w procesie projektowania logo, design, tworzenia kampanii reklamowych czy ogólnie w procesie tzw. namingu/brandingu oraz innych aktywności marketingowych....
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Wprowadzenie w obszar marketingowej orientacji firmy i planowania marketingowego oraz perspektywy strategicznej Klient (nabywca) – jego potrzeby i rola w rozwoju formyPrzedstawienie case study: (międzynarodowej organizacji, o...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Strategia
marketingowa to plan realizujący cele biznesowe każdej firmy. Mając
dobrą strategię, łatwiej jest stosować reklamę, manipulować ceną,
zmieniać wizerunek firmy i marki, dopasowując się do ewoluujących
potrzeb klientów. Strategia każdej firmy opiera...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Czy klienci kupują produkty
i usługi? Czy wyobrażenia, skojarzenia związane z marką i korzyści,
jakie ona daje? Marka jest obietnicą, powinna działać jak magnes –
przyciągać i utrzymywać klienta, ma budować trwałe relacje z klientem.
Sama nazwa jest tylko oznakowaniem,...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Umiejętność planowania działań marketingowych w oparciu o jasno
skonstruowany plan jest dzisiaj źródłem szans firmy na skuteczną walkę
konkurencyjną. Gromadzenie informacji, szczegółowa ich analiza oraz
strategiczne analizy przedsiębiorstwa minimalizują ewentualność...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenie jest rozwinięcie przez uczestników umiejętności planowania działań marketingowych firmy w oparciu o jasno skonstruowany plan co znacząco zwiększa szanse na skuteczną walkę konkurencyjną. Szkolenie ma za zadanie przybliżyć uczestnikom koncepcje...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest zdobycie kompleksowej wiedzy na temat organizowania, prowadzenia działalności marketingowej w przedsiębiorstwach w warunkach konkurencyjnej gospodarki oraz kontroli skuteczności podjętych działań.
W trakcie zajęć opisane zostaną zagadnienia...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:e-learning
Rozwój przedsiębiorstwa powinien wyrażać się m.in.
wzrostem poziomu technicznego, ilościowym i jakościowym zwiększeniem produkcji
i sprzedaży, poprawą efektywności gospodarowania, ekspansją na nowe rynki,
powiększeniem majątku produkcyjnego. ...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Planowanie strategii marketingowych Przygotowujemy
i realizujemy strategie marketingowe skierowane do starannie dobranego
segmentu potencjalnych klientów. Doradzamy w ich wdrażaniu oraz
prezentujemy osiągnięte wyniki. W miarę potrzeb dostosowujemy...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Osoba kończąca specjalność marketing w zarządzaniu to menedżer
działający w warunkach rozwiniętej gospodarki rynkowej, który potrafi
kierować przedsiębiorstwem lub jego częścią, współpracować z
zagranicznymi podmiotami gospodarczymi, poruszać się na rynku
kapitałowym...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Rynek pracy dla absolwentów tej specjalizacji stale rośnie. Dotyczy to
różnych sektorów - zorientowanych na zysk, jak i coraz częściej
organizacji non-profit. Zwiększa się też zapotrzebowanie na osoby,
które potrafią skutecznie i efektywnie zarządzać takimi...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Celem studium jest przekazanie, pogłębienie oraz usystematyzowania wiedzy związanej ze strategią marketingową działania przedsiębiorstw. Słuchacze nabywają także umiejętności praktyczne w zakresie marketingu i nauk wspomagających marketing oraz formułowania strategii...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Podstawowym celem na kierunku Zarządzanie jest wykształcenie wysoko wykwalifikowanych ekonomistów, zdolnych współuczestniczyć w zarządzaniu podmiotami gospodarczymi, które muszą funkcjonować w realiach gospodarki rynkowej.
Zdobyte kwalifikacje, dzięki szerokiemu...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:Zaoczne
Proponowany kierunek studiów podyplomowych pozwoli zapoznać się z najnowocześniejszymi podejściami stosowanymi w opracowaniu strategii produktu (marki) i firmy na rynku oraz nabyć praktycznych umiejętności kreowania strategii marketingowych, promocyjnych i sprzedażowych...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:Zaoczne
Licencjat Celem tej specjalności jest wykształcenie specjalistów dysponujących szeroką merytoryczną i praktyczną wiedzą pozwalającą na formułowanie marketingowych strategii skutecznego działania na konkurencyjnym rynku i stosowanie narzędzi marketingu w działaniach...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:Zaoczne
Program studiów W ramach programu Zarządzanie Marketingiem w Firmie studenci mają dwa warianty do wyboru: PROGRAM A * Marketing * Strategia i Polityka FIrmy (moduł podwójny) * Marketing Globalny PROGRAM...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Poziom I
Semestr I
Funkcje Zarządzania
Makroekonomia
Wybrane
Zagadnienia Psychologii
i Socjologii
Semestr II
Pozycjonowanie i Podstawy Komunikacji
Badania Rynku
Projekt – Strategia Komunikacji
Badania Operacyjne
Poziom...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
CELE
* zdobycie umiejętności budowania i kontrolowania własnego wizerunku oraz wizerunku reprezentowanej przez siebie organizacji,
* poznanie metod efektywnego komunikowania się z otoczeniem, w szczególności zaś wywierania wpływu na innych ludzi oraz...