Studia I Stopnia- Marketing

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia I Stopnia- Marketing - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Rynek pracy dla absolwentów tej specjalizacji stale rośnie. Dotyczy to różnych sektorów - zorientowanych na zysk, jak i coraz częściej organizacji non-profit. Zwiększa się też zapotrzebowanie na osoby, które potrafią skutecznie i efektywnie zarządzać takimi budżetami. Absolwent tej specjalności to osoba o dużej wiedzy ogólnej, dysponująca umiejętnościami analizy sytuacji rynkowej, oceny możliwości rozwoju organizacji, planowania działań i ich skutecznej egzekucji. Ponadto jest to osoba potrafiąca wykorzystywać narzędzia nowoczesnych technologii w obszarze budowania przewagi konkurencyjnej firmy. Absolwenci specjalizacji marketing znajdą zatrudnienie na średnich i wyższych szczeblach menedżerskich w organizacji.

    A.GRUPA TREŚCI OGÓLNYCH

        - Język obcy

     

    B.GRUPA TREŚCI PODSTAWOWYCH

        - Podstawy zarządzania
        - Podstawy finansów

        - Encyklopedia prawa
        - Matematyka
        - Statystyka
        - Nauka o organizacji
        - Mikroekonomia

    C.GRUPA TREŚCI KIERUNKOWYCH

        - Makroekonomia - kurs podstawowy
        - Psychologia
        - Technologie informacyjne
        - Logika
        - Ochrona własności intelektualnej
        - Podstawy marketingu
        - Podstawy rachunkowości
        - Badania marketingowe
        - Finanse przedsiębiorstwa
        - Rachunkowość finansowa
        - Zarządzanie usługami i produkcją
        - Analiza rynku
        - PR w organizacji
        - Bezpieczeństwo publiczne
        - Zarządzanie zasobami ludzkimi
        - Zarządzanie jakością
        - Informatyka w zarządzaniu
        - Organizacje międzynarodowe
        - Zachowania organizacyjne
        - Zarządzanie projektami
        - Socjologia organizacji
        - Integracja europejska
        - Postępowanie konsumenta na rynku
        - Strategia promocji
        - Prawo europejskie
        - Finanse międzynarodowe
        - Komunikowanie międzynarodowe
        - Etyka w biznesie

    D.PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE

        - Przedmioty do wyboru

    Seminarium licencjackie

Inne informacje związane z marketing strategiczny

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |