Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest zdobycie kompleksowej wiedzy na temat organizowania, prowadzenia działalności marketingowej w przedsiębiorstwach w warunkach konkurencyjnej gospodarki oraz kontroli skuteczności podjętych działań.
W trakcie zajęć opisane zostaną zagadnienia...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:Zaoczne
Proponowany kierunek studiów podyplomowych pozwoli zapoznać się z najnowocześniejszymi podejściami stosowanymi w opracowaniu strategii produktu (marki) i firmy na rynku oraz nabyć praktycznych umiejętności kreowania strategii marketingowych, promocyjnych i sprzedażowych...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:Zaoczne
Licencjat Celem tej specjalności jest wykształcenie specjalistów dysponujących szeroką merytoryczną i praktyczną wiedzą pozwalającą na formułowanie marketingowych strategii skutecznego działania na konkurencyjnym rynku i stosowanie narzędzi marketingu w działaniach...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:Zaoczne
Program studiów W ramach programu Zarządzanie Marketingiem w Firmie studenci mają dwa warianty do wyboru: PROGRAM A * Marketing * Strategia i Polityka FIrmy (moduł podwójny) * Marketing Globalny PROGRAM...