Home > Kursy i Szkolenia > Marketing Strategiczny > Kraków > Branding, Naming, Designinig a Prawo - Szkolenie - Kraków - Małopolskie

Branding, Naming, Designinig a Prawo - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Avenhansen Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Branding, Naming, Designinig a Prawo - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Kraków - Małopolskie

  • Cele
    Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi regulacjami prawnymi, których znajomość jest niezbędna w procesie projektowania logo, design, tworzenia kampanii reklamowych czy ogólnie w procesie tzw. namingu/brandingu oraz innych aktywności marketingowych.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Szkolenie polecamy dla

    * kadry kierowniczej,

    * projektantów/desinerów,

    * właścicieli i pracowników agencji reklamowych,

    * właścicieli i pracowników firm brandingowych,

    * menadżerów ds. marketingu,

    * wszystkich zainteresowanych pracą twórczą bez naruszania praw wyłącznych oraz możliwościami ochrony owoców swojej pracy.
  • Szczegółowe informacje
    Program szkolenia
    1. Prawne możliwości ochrony pracy twórczej
      • Pojęcie własności intelektualnej
      • Potrzeba ochrony owoców intelektu
      • Księgowa wartość własności intelektualnej
    2. Podstawowe źródła prawa
      • Kodeks cywilny
      • Prawo autorskie
      • Prawo własności przemysłowej
      • Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
      • Wybrane regulacje prawa wspólnotowego i międzynarodowego
    3. Design, Logo, Brand, Slogan jako przedmioty prawa własności intelektualnej
      • Utwory
      • Wzory przemysłowe
      • Znaki towarowe
    4. Analiza przypadków (Case Study)
    5. Problem optymalnego sposobu ochrony
      • Ochrona w trybie krajowym, wspólnotowym, międzynarodowym
      • Procedura zgłoszeniowa - podstawowe informacje, wymagane dokumenty
      • Prawo ochronne na znak towarowy: istota i funkcje prawa wyłącznego
      • Ochrona prawna wzornictwa
    6. Projektowanie/tworzenie bez naruszania prawa
      • Naruszenie dóbr osobistych
      • Naruszenia praw wyłącznych
      • Odpowiedzialność za naruszenia
      • Działalność w Internecie a prawa osób trzecich
      • Unikanie naruszeń
    7. Case studies
    8. QUIZ
    9. Dyskusja

Inne informacje związane z Marketing Strategiczny

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X