Profesjonalna Hostessa - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Skills Up - Grupa Royal Property Poland

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Profesjonalna Hostessa - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Kraków - Małopolskie

  • Szczegółowe informacje
    Szkolenie przygotowuje hostessy do profesjonalnej obsługi każdego typu klienta i imprezy.

    Uczestnicy poznają znajomość obyczajów i form towarzyskich oraz umiejętność postępowania i radzenia sobie w różnych złożonych sytuacjach życiowych i zawodowych. Dobre obyczaje to nie tylko kwestia tego kto komu się przedstawia pierwszy lub tego kto komu powinien ustąpić miejsca w środkach komunikacji miejskiej. To kwestia kultury języka, stroju, zachowania przy stole i wielu innych elementów. Umiejętność właściwego zachowania się w każdej sytuacji przestała być już umiejętnością pożądaną, stała się koniecznością. Język Savoir-vivre obowiązuje zarówno podczas spotkań biznesowych jak i towarzyskich, zaś znajomość zasad międzynarodowej etykiety ułatwia odnaleźć się w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji ponieważ klient na równi z kompetencją merytoryczną kontrahenta ceni traktowanie z szacunkiem i uwagą oraz kulturalną obsługę.

    Niniejsze szkolenie ma na celu nauczyć uczestników m.in swobody prezentacji, komunikacji i wystąpień przed publicznością oraz umiejętnego używania sztuki perswazji w celu świadomego kształtowaniu swojego wizerunku jak i firmy którą się prezentuje. Wzmocni silne strony każdej hostessy i pomoże w korekcie postaw niepożądanych tak aby to jak mówi i to co robi zawsze odbywało się przy uwzględnieniu najwyższych standardów obsługi klienta.
    Korzyści dla uczestników
    • Pozyskanie umiejętności nawiązywania profesjonalnej rozmowy oraz zachowania się w towarzystwie z różnymi typami klientami z elementami savoir-vivre;
    • Umiejętne zachowanie się podczas każdego typu promocji, imprez spotkań biznesowych, forum, eventów itp;
    • Sposoby unikania "gafy" towarzyskiej;
    • Podstawy zachowania wywołujące planowane dobre wrażenie;
    • Umiejętność doboru odpowiedniego stroju i fryzury do okoliczności;
    • Sztuka prezentacji czyli jak przykuwać uwagę?;
    • Udoskonalenie komunikacji z klientem poprzez poznanie zasad etykiety;
    • Poznanie zasad przyjmowania gości podczas bankietów;
    • Umiejętność powitania i towarzyszenia klientom w sytuacjach biznesowych;
    • Poznanie właściwej organizacji imprez, przyjęcia biznesowego;
    • i wiele innych.
    Szkolenie polecamy dla
    Szkolenie polecane dla osób które występują publicznie, prezentują siebie jak i produkty oraz usługi. Szczególnie dedykowane dla Hostess.
    Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
    • Interaktywne warsztaty poprzez dyskusje i inne techniki aktywizujące do nauki;
    • Inspirujące przykłady i historie nawiązujące do branż, z których są uczestnicy;
    • Praca indywidualna i zespołowa oraz burza mózgów;
    • Wykorzystanie prezentacji multimedialnych oraz innych dostępnych narzędzi;
    • Praca z kamerą video, rejestrująca i pozwalająca na bieżąco analizować zachowania uczestników i modyfikować je na poprawne.
    Program szkolenia
    1. Profesjonalny wizerunek Hostessy:
      • jak się dobrze zaprezentować (garderoba, makijaż i fryzura);
      • jak wyglądać profesjonalnie: typy urody i osobowości, dobre rady;
      • komunikacja wizualna: co komunikujemy swoim ubiorem, fryzurą, makijażem;
      • komunikacja werbalna: głos, jego natężenie, sposoby wyrażania emocji;
      • kultura osobista;
      • jak unikać błędów?
    2. Umiejętność komunikowania się. Dlaczego ludzie nas słuchają?
      • co lubimy, a czego nie lubimy w mówcy;
      • co ludzie zapamiętują z usłyszanych informacji;
      • dlaczego ważna jest konieczność poznania odbiorcy?
      • jak można rozpoznać typ odbiorcy?
      • autoprezentacja: głośność, tempo, artykulacja, modulacja, poprawna wymowa;
      • mowa ciała – spójność komunikatu werbalnego z niewerbalnym;
      • jakimi środkami możemy wpłynąć na zainteresowanie słuchaczy?
      • pierwsze wrażenie i jego znaczenie w dalszym przebiegu zdarzeń.
    3. Zasady precedencji czyli kto pierwszy i dlaczego?
      • ustalanie hierarchii osób i pozycji w biznesie;
      • precedencja na spotkaniach biznesowych, na przyjęciu i w podróży;
      • jak sobie radzić w trudnych i niezręcznych sytuacjach.
    4. Pierwsze wrażenie:
      • skupienie uwagi;
      • dostosowanie do odbiorcy;
      • rodzaje argumentów – konieczność dopasowywania ich do treści przekazu i odbiorcy.
    5. Techniki zadawania pytań i udzielania odpowiedzi:
      • rodzaje pytań pojawiających się w trakcie prezentacji;
      • rola pytań;
      • odpowiedź na obiekcje;
      • radzenie sobie z odmową;
      • profilaktyka sytuacji konfliktowych.
    6. Przyjęcia i spotkania:
      • rodzaje;
      • zajmowanie miejsc w pomieszczeniach;
      • korzystanie z telefonu;
      • unikanie niezręcznych sytuacji;
      • nakrycie, menu, potrawy i alkohole.
    7. Prezenter i odbiorca prezentacji:
      • określenie oczekiwań i nastawienia;
      • podejście własne do prezentowania produktów;
      • dlaczego warto być profesjonalistą;
      • oczekiwania zlecającego prezentację;
      • czynniki wpływające na odbiór.
    8. Trema jako efekt stresu:
      • wpływ samooceny i poziomu aspiracji na przeżywanie stresu;
      • stresory – ćwiczenie;
      • sposoby szybkiego rozładowania napięcia przed prezentacją;
      • elementy treningu relaksacyjnego;
      • przygotowanie prezentacji.
    9. Ćwiczenia z wykorzystaniem poznanej wiedzy - Prezentacje uczestników szkolenia.
    10. Podsumowanie i zakończenie.

Inne informacje związane z obsługa klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |