Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Proces komunikacji telefonicznej. Zwrócenie
uwagi na istotne aspekty komunikacji telefonicznej (słowa, sposób
mówienia, a także „niewidzialna” mowa ciała); odróżnienie komunikacji
telefonicznej od komunikacji bezpośredniej; sposoby zwiększania
efektywności...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem cyklu szkoleniowego jest
Zwiększenie efektywności i umiejętności sprzedażowych
przedstawicieli handlowych, poprzez poznanie narzędzi i opanowanie
technik sprzedaży oraz wykształcenie właściwej postawy i nawyków.
Cel osiągniemy poprzez
Dostarczenie,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie przygotowuje hostessy do profesjonalnej obsługi każdego typu klienta i imprezy.
Uczestnicy poznają znajomość obyczajów i form towarzyskich oraz
umiejętność postępowania i radzenia sobie w różnych złożonych
sytuacjach życiowych i zawodowych. Dobre...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Głównym
celem szkolenia jest podniesienie efektywności działania uczestników w
kontekście profesjonalnej obsługi klienta międzynarodowego. Uczestnicy
dowiedzą się a przede wszystkim będą ćwiczyli w jaki sposób efektywnie
komunikować się z klientami, w jaki...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
• Aby uczestnik potrafił poradzić sobie z obiekcjami klienta,
• aby wiedział gdzie i jak szukać nowych klientów,
• aby uczestnik potrafił komunikować się skutecznie zarówno werbalnie jak i niewerbalnie z potencjalnym klientem,
• aby uczestnik zdał sobie sprawę...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Aby po zakończonym szkoleniu słuchacz potrafił:
• samodzielnie przygotować Joint Biznes Plan ( Plan rocznej pracy z klientem oparty na wzajemnym, szacunku, relacjach, bez konieczności poprawiania warunków handlowych ),
• samodzielnie ocenić profitowość biznesu...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
znajomość procedur związanych z badaniem satysfakcji klienta zawierających niezwykle ważny mechanizm wnioskowania w oparciu o zebrane dane, znajomość metod i technik zbierania i przetwarzania informacji o kształtowaniu się satysfakcji klienta. Praktyczne aspekty...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Poznanie wymagań formalnych i dobrej praktyki w zakresie postępowania z reklamacjami.
* Poznanie zasad bezpiecznego zawierania umów - pod kątem odpowiedzialności w przypadku roszczeń reklamacyjnych.
* Podniesienie kwalifikacji pracowników i skuteczności...