Home > Kursy i Szkolenia > Obsługa Klienta > Kraków > Prospecting Czyli Sztuka Pozyskania Nowego Klienta - Szkolenie - Kraków - Małopolskie

Prospecting Czyli Sztuka Pozyskania Nowego Klienta - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem INVENTI Consulting

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Prospecting Czyli Sztuka Pozyskania Nowego Klienta - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Kraków - Małopolskie

  • Cele
    • Aby uczestnik potrafił poradzić sobie z obiekcjami klienta,
    • aby wiedział gdzie i jak szukać nowych klientów,
    • aby uczestnik potrafił komunikować się skutecznie zarówno werbalnie jak i niewerbalnie z potencjalnym klientem,
    • aby uczestnik zdał sobie sprawę z wagi uproszczeń i założeń w rozmowie handlowej z nowym potencjalnym klientem,
    • aby uczestnik umiał wpływać świadomie na swój wizerunek oraz efekt pierwszego wrażenia,
    • aby uczestnik potrafił pytać i rozpoznawać potrzeby,
    • aby uczestnik poznał podstawowe zasady etykiety biznesowej.
  • Szczegółowe informacje
    Szkolenie skierowane jest głównie do osób utrzymujących się  ze sprzedaży. Celem niniejszego szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy oraz narzędzi do poprawy ich efektywności w poszukiwaniu i znajdowaniu nowych klientów na ich usługi lub towary oraz do doceniania i utrzymywania dotychczasowych.

    Korzyści:
    • uczestnik pozna sposoby wpływania na postrzeganie siebie jako profesjonalnego doradcy przez klienta,
    • uczestnik pozna różne sposoby docierania do nowych klientów dzięki czemu będzie mógł zwiększyć swoją efektywność poszukiwań nowych klientów,
    • uczestnik pozna podział sprzedawców oraz typologię klientów, dzięki czemu dostrzeże zalety, wady oraz szanse związane z każdą z ról w jakie wciela się klient lub sprzedawca,
    • uczestnik będzie potrafił dobrać typ rozmowy do typu klienta, dzięki czemu zwiększy swoją skuteczność sprzedażową,
    • uczestnik pozna sposoby unikania założeń w pierwszym kontakcie,
    • uczestnik doświadczy efektu pierwszego wrażenia i związanych z nim konsekwencji,
    • uczestnik pozna elementy komunikacji nie werbalnej i werbalnej mającej wpływ na postrzeganie siebie przez klienta,
    • uczestnik będzie potrafił zastosować  model radzenia sobie z obiekcjami klienta.

    Profil uczestnika:
    Szkolenie adresowane jest do osób które pracuję lub chcą pracować w handlu, do osób, których zadaniem jest poszukiwanie nowych klientów, do osób których mierzone wyniki pracy zależą od ich dotychczasowych oraz nowych klientów. Innymi słowy adresatem szkolenia są sprzedawcy, akwizytorzy, przedstawiciele handlowi, doradcy handlowi itp. lub osoby aspirujące do takich stanowisk.

    Metody szkolenia:
    Wszystkie moduły realizowane są warsztatowo z użyciem następujących narzędzi:
     
    - Ćwiczenia praktyczne grupowe
    - Scenki
    - Wykład interaktywny
    - Burza Mózgów
    - Ćwiczenia praktyczne indywidualne
    - Dyskusja
    - Metoda wady zalet i zalety wad

    Czas trwania szkolenia: 2 dni szkoleniowe (16 godzin lekcyjnych intensywnych zajęć warsztatowych)

Inne informacje związane z Obsługa Klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |