Korzyści:
- Podwyższenie wiedzy praktycznej dotyczącej stosowania koncepcji CRM
- Skuteczne i efektywne zarządzanie relacjami z klientem.
- Maksymalizacja wartości rynkowej firmy poprzez koncentrację na więzi z klientem.
Metody szkolenia:
- Wykłady wprowadzające
- Zajęcia warsztatowe z wykorzystaniem autorskich narzędzi dydaktycznych
Materiały dydaktyczne:
Komplet autorskich materiałów dydaktycznych
Program:
- Zarządzanie relacjami z klientem – co to oznacza w praktyce?
- Od sprzedawcy produktów do zintegrowanego doradcy finansowego – zmiana podejścia do realizacji biznesu w usługach w koncepcji CRM.
- Specyfika oddziaływania na klienta w koncepcji CRM – istota zrozumienia wzajemnych relacji pomiędzy firmą a klientem.
- Zasady stosowania koncepcji CRM.
- Warunki stosowania CRM – konieczna zmiana postaw, wartości i innych elementów kultury organizacji.