Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Wprowadzenie w obszar marketingowej orientacji firmy i planowania marketingowego oraz perspektywy strategicznej Klient (nabywca) – jego potrzeby i rola w rozwoju formyPrzedstawienie case study: (międzynarodowej organizacji, o...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Strategia
marketingowa to plan realizujący cele biznesowe każdej firmy. Mając
dobrą strategię, łatwiej jest stosować reklamę, manipulować ceną,
zmieniać wizerunek firmy i marki, dopasowując się do ewoluujących
potrzeb klientów. Strategia każdej firmy opiera...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Czy klienci kupują produkty
i usługi? Czy wyobrażenia, skojarzenia związane z marką i korzyści,
jakie ona daje? Marka jest obietnicą, powinna działać jak magnes –
przyciągać i utrzymywać klienta, ma budować trwałe relacje z klientem.
Sama nazwa jest tylko oznakowaniem,...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenie jest rozwinięcie przez uczestników umiejętności planowania działań marketingowych firmy w oparciu o jasno skonstruowany plan co znacząco zwiększa szanse na skuteczną walkę konkurencyjną. Szkolenie ma za zadanie przybliżyć uczestnikom koncepcje...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Planowanie strategii marketingowych Przygotowujemy
i realizujemy strategie marketingowe skierowane do starannie dobranego
segmentu potencjalnych klientów. Doradzamy w ich wdrażaniu oraz
prezentujemy osiągnięte wyniki. W miarę potrzeb dostosowujemy...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Osoba kończąca specjalność marketing w zarządzaniu to menedżer
działający w warunkach rozwiniętej gospodarki rynkowej, który potrafi
kierować przedsiębiorstwem lub jego częścią, współpracować z
zagranicznymi podmiotami gospodarczymi, poruszać się na rynku
kapitałowym...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Rynek pracy dla absolwentów tej specjalizacji stale rośnie. Dotyczy to
różnych sektorów - zorientowanych na zysk, jak i coraz częściej
organizacji non-profit. Zwiększa się też zapotrzebowanie na osoby,
które potrafią skutecznie i efektywnie zarządzać takimi...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Celem studium jest przekazanie, pogłębienie oraz usystematyzowania wiedzy związanej ze strategią marketingową działania przedsiębiorstw. Słuchacze nabywają także umiejętności praktyczne w zakresie marketingu i nauk wspomagających marketing oraz formułowania strategii...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Podstawowym celem na kierunku Zarządzanie jest wykształcenie wysoko wykwalifikowanych ekonomistów, zdolnych współuczestniczyć w zarządzaniu podmiotami gospodarczymi, które muszą funkcjonować w realiach gospodarki rynkowej.
Zdobyte kwalifikacje, dzięki szerokiemu...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:Zaoczne
Program studiów W ramach programu Zarządzanie Marketingiem w Firmie studenci mają dwa warianty do wyboru: PROGRAM A * Marketing * Strategia i Polityka FIrmy (moduł podwójny) * Marketing Globalny PROGRAM...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Poziom I
Semestr I
Funkcje Zarządzania
Makroekonomia
Wybrane
Zagadnienia Psychologii
i Socjologii
Semestr II
Pozycjonowanie i Podstawy Komunikacji
Badania Rynku
Projekt – Strategia Komunikacji
Badania Operacyjne
Poziom...