Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Zaprojektowanie
dobrej strony internetowej to podstawa do skutecznej reklamy, a w
konsekwencji sprzedaży produktów i usług przez sieć. Wiele firm
ignoruje oczywisty fakt, że strona ma podobać się klientowi, a nie
właścicielowi witryny.
Pozwól użytkownikowi...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Sam
fakt posiadania własnej strony www przez firmę nie sprawi, że
internauta ją znajdzie. Internauta – potencjalny klient – musi
wiedzieć, że taka strona istnieje, musi mieć możliwość znalezienia jej.
Klient zazwyczaj szuka nie firmy, a konkretnej usługi lub...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Metody reklamy tradycyjnej
używanej w radiu, gazetach i telewizji wypierane są przez bardziej
dostępne techniki internetowe. Wydatki na reklamę w internecie rosną
znacznie szybciej niż w innych mediach, w Polsce internet wyprzedził
już radio i mocno zagraża...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Jak mówić do klientów przez
internet, aby chcieli nas słuchać? Jak przyciągnąć i utrzymać ich
uwagę? Jak sprawić, by każdy klient z osobna poczuł się ważny i
wyróżniony? A może moja witryna jest nudna, nieczytelna, mało
przejrzysta i źle odbierana przez odwiedzających?...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Dlaczego Facebook? Co sprawia, że ten serwis stał się
znakomitym nośnikiem akcji komercyjnych i świetną platformą do
budowania relacji z marką? Ponieważ wszyscy mają tu równe szanse.
Facebook jest tak samo dobry dla dużej marki odzieżowej, banku, jak i
dla lokalnej...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W trakcie szkolenia, handlowcy, którzy wezmą w nim udział zostaną przygotowani do przejęcia klientów korzystających z usług
i produktów konkurencyjnych firm.
Dzięki wiedzy trenera i warsztatowej formie szkolenia, uczestnicy:
* Nauczą się analizować poczynania...
Kategoria:Marketing Internetowy
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do sprawnego i profesjonalnego prowadzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych.
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
*efektywnie docierać do swoich potencjalnych klientów w Sieci,
*budować...
Kategoria:Marketing Internetowy
Typ:W ciągu tygodnia
Na szkoleniu poznają Państwo wiele tajników działania firmy w Internecie - marketingu internetowego oraz kampanii internetowych. Warto opanować wiedzę, z których narzędzi naprawdę warto skorzystać i jak poruszać się na rynku usług interaktywnych. W dzisiejszych...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Kontakty międzyludzkie, ze względu na odmienność postaw ludzkich i niską przewidywalność zachowań, niosą ze sobą duży ładunek emocji i stresu. Kontakt z „trudnym klientem" może zaburzać sprawne wykonywanie pracy i realizację celów sprzedażowych i szkodzić wizerunkowi...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
# Wiedza, dotycząca etapów aktywnej sprzedaży produktów i usług
# umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami :: TEMATYKA Zasady prawidłowej
komunikacji z klientem - słuchanie aktywne Z najomość
mowy ciała Bariery komunikacyjne
Etapy aktywnej...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
# Zapoznanie handlowców i specjalistów z zasadami budowania relacji z kluczowymi klientami
# Przygotowanie wysokokwalifikowanej kadry zarządzającej kluczowymi klientami
Wszystkie szkolenia dopasowywane są do potrzeb
szkoleniowych klienta. :: TEMATYKA...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
# Rozwinięcie wiedzy zdobytej na szkoleniu "Podstawowe Umiejętności Sprzedaży"
# Nabranie pewności siebie przez Przedstawicieli Handlowych Wszystkie szkolenia dopasowywane są do potrzeb
szkoleniowych klienta. : TEMATYKA ZAJĘĆ
Zarządzanie podległym
terytorium...
Kategoria:Badanie Rynku
Typ:Zaoczne
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Każdy uczestnik szkolenia weźmie udział w jednej edycji
(80 godzin dydaktycznych), której ramowy program przedstawia się
następująco:
1. Podstawy zarządzania wiedzą i informacją (14 godz.)
2. Podstawy analizy statystycznej (16 godz.)
3....
Kategoria:Marketing Internetowy
Typ:W ciągu tygodnia
Celem jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu internetowego. Cykl proponowanych warsztatów poświęcamy niestandardowym działaniom marketingowym w sieci, reklamie w serwisach społecznościowych,...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenie jest rozwinięcie przez uczestników umiejętności planowania działań marketingowych firmy w oparciu o jasno skonstruowany plan co znacząco zwiększa szanse na skuteczną walkę konkurencyjną. Szkolenie ma za zadanie przybliżyć uczestnikom koncepcje...
Kategoria:Handel Międzynarodowy, Eksport, Import
Typ:W ciągu tygodnia
# Przekazanie uczestnikom wiedzy na temat możliwości wchodzenia na zagraniczne rynki za pomocą agenta lub dystrybutora lub działania na rynku krajowym w charakterze agenta lub dystrybutora
# Omówienie aktualnych przepisów (zwłaszcza tych o charakterze imperatywnym)...
Kategoria:Handel Międzynarodowy, Eksport, Import
Typ:W ciągu tygodnia
# Przekazanie aktualnych informacji o najnowszej wersji Incoterms® 2010, nowej klasyfikacji reguł i nowych terminach, o zmianach w stosunku do Incoterms 2000 oraz o zasadach prawidłowego i bezpiecznego stosowania reguł w kontraktach handlowych
# Analiza poszczególnych...
Kategoria:Handel Międzynarodowy, Eksport, Import
Typ:W ciągu tygodnia
# Przekazanie uczestnikom aktualnych informacji o obowiązujących i przyszłych regulacjach prawnych dotyczących kontraktów handlowych w związku z wejściem Polski do UE
# Przekazanie wiedzy i praktycznych informacji na temat zasad prawidłowego przygotowania i...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
PROGRAM SZKOELNIA:
1. PRZYCHODZI KLIENT DO SKLEPU...
Co decyduje o satysfakcji klienta - analiza czynnikówTypologia klientówJak tworzymy „trudnych klientów"
2. CZEGO TEN KLIENT CHCE?
Analiza motywacji klientówBadanie potrzebObsługa od a do zEtapy...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
* zwiększenie skuteczności komunikacji realizowanej za pomocą słowa (pisanego, mówionego),
* zwiększenie skuteczności samodzielnie przygotowywanych materiałów promocyjnych,
* zwiększenie skuteczności komunikacji bezpośredniej i pośredniej (rozmowy telefoniczne,...