Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
CELE PROGRAMU:
Udział w szkoleniu umożliwi jego uczestnikom zdobycie wiedzy w stopniu
wystarczającym aby stać się profesjonalnym konsultantem ds.
telefonicznej sprzedaży
Szkolenie umożliwi:
zdobycie wiedzy o narzędziach pracy telemarketerów
ciekawe...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Mechanizmy zakupowe funkcjonujące u KlientówProces sprzedaży przez telefon - ważne etapy Matka wszystkich handlowców świata - motywacjaZnajomość telefonicznego savoir- vivre`uAktywne słuchanieSkuteczna komunikacja werbalnaPozytywne...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W telefonicznym kontakcie z klientem oprócz podstawowych zasad,
jakimi rządzi się skuteczna komunikacja, dochodzą jeszcze te, związane
właśnie ze specyfiką kontaktu przez telefon. Obsługa klienta w takiej
formie wymaga dobrego przygotowania, dlatego proponujemy...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Zasady prowadzenia skutecznej rozmowy
sprzedażowej, budowania wizerunku firmy, nawiązywanie pierwszego
kontaktu, techniki wzbudzania zainteresowania rozmówcy, reagowanie na
obiekcje, budowanie trwałych relacji z Klientem.Dzięki szkoleniu
pracownicy działów...