Konsultant ds. Telefonicznej Sprzedaży/Telemarketer - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem HMD Consulting

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Konsultant ds. Telefonicznej Sprzedaży/Telemarketer - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Kobyłka - Mazowieckie

  • Profil słuchacza / wymogi
    Szkolenie dedykowane jest osobom, które zajmują się sprzedażą przez telefon. Masz wiedzę a nie potrafisz jej wykorzystać. Masz obawy przed rozmowami telefonicznymi. Na tym szkoleniu nauczymy Cie jak zostać profesjonalnym sprzedawcą przez telefon.
  • Szczegółowe informacje
    CELE PROGRAMU:
    Udział w szkoleniu umożliwi jego uczestnikom zdobycie wiedzy w stopniu wystarczającym aby stać się profesjonalnym konsultantem ds. telefonicznej sprzedaży

    Szkolenie umożliwi:
    • zdobycie wiedzy o narzędziach pracy telemarketerów
    • ciekawe odpowiedzi od „ mistrzów telefonu” które warto wypróbować
    • zdobycie wiedzy jak nawiązywać rozmowę telefoniczną z nowymi nieznanymi osobami
    • opanowanie dwóch standardów pracy telefonicznej: telefoniczną obsługę klientów istniejących i pozyskanych oraz metodologię dotarcia do całkiem nowych klientów
    KORZYŚCI:
    Po ukończeniu szkolenia jego uczestnicy będą:
    • Wiedzieć, jak skutecznie przeprowadzić sprzedażową rozmowę telefoniczną
    • Posiadać umiejętności, ułatwiające doskonały kontakt z Klientem;
    • Posiadać umiejętności odczytywania potrzeb i oczekiwań Klienta;
    • Zadawać Klientowi pytania i określać potrzeby Klienta
    • Udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej
    • Wiedzieć jak zainteresować klienta podczas rozmowy telefonicznej produktem/usługą
    METODY PRACY STOSOWANE PODCZAS SZKOLENIA:
    Szkolenia realizowane są w formie treningu umiejętności, z wykorzystaniem aktywnych i najnowszych   metod dydaktycznych. Każde ćwiczenie podlega analizie i omówieniu – uczestnicy otrzymują w ten sposób informację zwrotną, umożliwiającą samoocenę.
    Prezentowane treści są przekazane zasadniczo w postaci:
    • wykładu w formie informacyjno – doradczej poparty przykładami;
    • konsultacji z trenerem w trakcie szkolenia
    • prezentacji multimedialnej obejmującą tematykę szkolenia;
    • dyskusji uzupełniającą analizę przypadków
    • stosujemy gry symulacyjne, testy oraz ćwiczenia indywidualne i grupowe

Inne informacje związane z telefoniczna obsługa klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |