Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Przekazanie wiedzy na temat zasad Telefonicznej Obsługi Klienta Nabycie przez Uczestników umiejętności efektywnej Telefonicznej Obsługi Klienta Nabycie przez Uczestników umiejętności kontroli rozmowy oraz dopasowanie się do typu rozmówcy...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
CELE PROGRAMU:
Udział w szkoleniu umożliwi jego uczestnikom zdobycie wiedzy w stopniu
wystarczającym aby stać się profesjonalnym konsultantem ds.
telefonicznej sprzedaży
Szkolenie umożliwi:
zdobycie wiedzy o narzędziach pracy telemarketerów
ciekawe...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Mechanizmy zakupowe funkcjonujące u KlientówProces sprzedaży przez telefon - ważne etapy Matka wszystkich handlowców świata - motywacjaZnajomość telefonicznego savoir- vivre`uAktywne słuchanieSkuteczna komunikacja werbalnaPozytywne...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów handlowych działów
obsługi klienta, handlowców, kadry menedżerskiej, pracowników działów
telemarketingu, sekretariatów IDEA SZKOLENIA:
Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W telefonicznym kontakcie z klientem oprócz podstawowych zasad,
jakimi rządzi się skuteczna komunikacja, dochodzą jeszcze te, związane
właśnie ze specyfiką kontaktu przez telefon. Obsługa klienta w takiej
formie wymaga dobrego przygotowania, dlatego proponujemy...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Zasady prowadzenia skutecznej rozmowy
sprzedażowej, budowania wizerunku firmy, nawiązywanie pierwszego
kontaktu, techniki wzbudzania zainteresowania rozmówcy, reagowanie na
obiekcje, budowanie trwałych relacji z Klientem.Dzięki szkoleniu
pracownicy działów...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W czasie swarsztatów ukazujemy jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować Klientów oferowanymi produktami i usługami.
Trening pokaże, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną, wskaże pułapki...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Korzyści dla uczestników
Uczestnicy w sposób praktyczny poznają i przećwiczą techniki
skutecznego telemarketingu typu „telefonów na zimno” przy
telemarketingu outbound'owym, oraz zasady rozmów przychodzących przy
obsłudze infolinii, helpdesk itp.
Poprzez...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
PLAN SZKOLENIA SESJA I Refleksja aby nam się chciało. 1. Jak zwiększyć nasz potencjał ? Kim jestem dziś, jaki mam plan na jutro? 2. Jak sterować naszymi emocjami? Jak działa moje nastawienie? Po co mi entuzjazm? 3. Jakimi regułami kierują się liderzy sprzedaży...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Grupa docelowa:
1-12 osób
Uzyskane umiejętności:
wiedza dotycząca metod identyfikacji...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
MODUŁ 1 - Przygotowanie do rozmowy telefonicznej.1. Zbieranie informacji na temat potencjalnego klienta. Planowanie rozmowy telefonicznej. Czas Rozmowy telefonicznej. Wzbudzanie zainteresowania w pierwszych zdaniach rozmowy. Techniki wzbudzania...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Kurs powstał w wyniku wzrostu zapotrzebowania
na telemarketerów na rynku pracy. Wraz z nim ewoluowały też wymagania
wobec kandydatów na to stanowisko. Dzisiaj nie jest to zajęcie dla
każdego, ale wyłącznie dla wykwalifikowanej i kompetentnej kadry. Braki
w doświadczeniu...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Zapoznanie uczestników ze specyfiką i nowoczesnymi technikami telemarketingu. Kształcenie umiejętności sprzedaży przez telefon. Savoir vivre rozmowy telefonicznej.
CZAS TRWANIA
Jeden dzień RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Co to jest i na czym polega...