Telefoniczna Obsługa Klienta – Komunikacja Jako Podstawowe Narzędzie w Kontaktach z Klientem - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Akademia Eurokadry

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Telefoniczna Obsługa Klienta – Komunikacja Jako Podstawowe Narzędzie w Kontaktach z Klientem - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    W telefonicznym kontakcie z klientem oprócz podstawowych zasad, jakimi rządzi się skuteczna komunikacja, dochodzą jeszcze te, związane właśnie ze specyfiką kontaktu przez telefon. Obsługa klienta w takiej formie wymaga dobrego przygotowania, dlatego proponujemy Państwu powyższe szkolenie.

    Moduł I: Praca z telefonem
    • podstawowe zasady posługiwania się telefonem w miejscu pracy – przygotowanie rozmów wychodzących i przyjmowanie przychodzących;
    • jak zrobić „dobre wrażenie” w rozmowie telefonicznej;
    • dlaczego to, czego nie widać, wpływa na jakość twojej rozmowy;
    • jak „oswoić” telefon w pracy;
    • odczytywanie komunikatów niewypowiedzianych przez klienta;
    • praca z głosem.
    Moduł II: Skuteczna komunikacja interpersonalna
    • co ma wpływ na efektywność komunikowania się i kto odpowiada za zrozumienie  komunikatu czyli moja skuteczność jako nadawcy i odbiorcy;
    • jaką rolę odgrywa komunikacja werbalna a jaką niewerbalna w procesie komunikowania się  i  jej wpływ na wiarygodność rozmówcy;
    • rola zmysłów w komunikacji telefonicznej;
    • główne kanały komunikacji :wzrokowcy, słuchowcy, kinestetycy;
    • techniki dostrajania się do rozmówcy i kierowania rozmową;
    • narzędzia komunikacji werbalnej – jakie i kiedy najlepiej stosować;
    • typowe bariery występujące w procesie komunikacji – przyczyny powstawania
      i sposoby ich omijania;
    • zachowanie rodzi zachowanie” – czyli  jak dostrajać się do rozmówcy w trakcie rozmowy telefonicznej?
    • wrogowie i sprzymierzeńcy porozumienia;
    Moduł III: Informacja zwrotna
    • cechy dobrej informacji zwrotnej;
    • jak radzić sobie z krytyką;
    • asertywne przyjmowanie opinii.
    Moduł IV: Emocje i ich wpływ na przebieg procesu komunikacji
    • emocje – skąd się biorą i do czego służą;
    • sposoby radzenia sobie z emocjami rozmówcy oraz własnymi w trakcie rozmowy telefonicznej

Inne informacje związane z telefoniczna obsługa klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |