Home > Kursy i Szkolenia > Marketing Internetowy > Warszawa > Akademia Marketingu Internetowego - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie

Akademia Marketingu Internetowego - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem INFOR Training

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Akademia Marketingu Internetowego - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu internetowego. Cykl proponowanych warsztatów poświęcamy niestandardowym działaniom marketingowym w sieci, reklamie w serwisach społecznościowych, wykorzystaniu wideo w promocji i sprzedaży internetowej oraz monitoringowi działań marketingowych w internecie.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Akademię kierujemy do pracowników działów promocji i marketingu, agencji reklamowych, marketingowych i interaktywnych.
  • Szczegółowe informacje
    Korzyści dla uczestników:
    • dostarczenie wiedzy na temat narzędzi marketingu internetowego
    • możliwość całościowego spojrzenia na internet
    • zdobycie solidnych podstaw niezbędnych do zrozumienia i zgłębienia marketingu internetowego
    • zestaw informacji do prowadzenia podstawowej działalności komercyjnej w internecie
    • zapoznanie się z praktycznym wykorzystaniem metod zwiększenia rozpoznawalności firmy w internecie
    • zapoznanie jego uczestników z tematyką marketingu szeptanego i społecznościowego, aby potrafili swobodnie poruszać się w obydwu obszarach, znając i rozumiejąc podstawowe zagadnienia
    • wiedza, w jaki sposób integracja technik marketingu szeptanego z pozostałymi kanałami i formami komunikacji pozwala zbudować  kompleksową i skuteczną relację z grupą docelową oraz jak prowadzić działania WoMM zgodne z normami etycznymi zawartymi w WoMMa Ethics Code
    WPROWADZENIE DO KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ  W INTERNECIE
    14 października 2010, RAFAŁ SZYSZ, STARS
    • obraz internetu dzisiaj
    • technologie
    • użytkownicy
    • podmioty działające na rynku
    • kluczowe obszary komunikacji w internecie
    • internet jako medium reklamowe; jego rola dziś i w przyszłości
    • rynek reklamy internetowej
    • wprowadzenie do realizacji kampanii internetowych
    • dostępne badania internetu i możliwości raportowania aktywności marketingowej
    • zagrożenia dla reklamodawcy, wydawcy i użytkownika płynące z internetu
    PLANOWANIE KAMPANII INTERNETOWEJ. REKLAMA DISPLAY STANDARDOWA I NIESTANDARDOWA
    17 listopada 2010, FILIP HOŁOWCZYC, ZED DIGITAL
    • segmentacja rynku reklamowego online w Polsce
    • modele zakupu kampanii online
    • podział form reklamowych
    • rodzaje kampanii internetowych
    • badania internetowe
    • case studies - niestandardowe kampanie online
    • część praktyczna: warsztaty
    MARKETING W WYSZUKIWARKACH, CZYLI CO TO JEST SEO I SEM?
    29 listopada 2010, IWONA PIWEK, MARIUSZ GĄSIEWSKI, GOOGLE POLSKA
    • czym są dzisiaj wyszukiwarki i jak wpisują się w środowisko internetu? Trendy i pozycja na świecie i w Polsce
    • czego dzięki wyszukiwarkom możemy dowiedzieć się o konsumentach na przykładzie wybranych branż
    • future trends
    • jak dotrzeć do konsumenta z nasza ofertą? Najważniejsze zagadnienia dotyczące pozycjonowania organicznego
    • od czego zależy pozycja strony w wyniku wyszukiwania?
    • wyjaśnienie najważniejszych pojęć
    • co powinniśmy wiedzieć o budowie naszej strony w kontekście wyszukiwarek?
    • najważniejsze zagadnienia dotyczące pozycjonowania płatnego
    • reklama w wyszukiwarce - odpowiedź na konkretną potrzebę konsumenta
    • specyfika reklamy w wyszukiwarce - jak dać sobie radę z aukcją?
    • najefektywniejsze strategie obecności
    • po co to robić? Najważniejsze fakty dla reklamodawcy. Case'y i badania dotyczące sprzedaży on line, wpływu na sprzedaż off line (efekt ROPO) i brandingu
    MARKETING SZEPTANY I SPOŁECZNOŚCIOWY WPROWADZENIE, DEFINICJA, BADANIA, ETYKA
    14 grudnia 2010, MARIUSZ WOŹNICKI, HARDER & HARDER
    • Marketing Szeptany i Społecznościowy – wprowadzenie, definicje, badania, etyka. Celem szkolenia jest zapoznanie jego uczestników z tematyką marketingu szeptanego i społecznościowego, aby potrafili swobodnie poruszać się w obydwu obszarach, znając i rozumiejąc podstawowe zagadnienia. 
    • kreacja i strategia kampanii WoMM & Social – planowanie i przygotowywanie efektywnych kampanii opartych o marketing szeptany i społecznościowy, czyli jak w precyzyjny sposób dotrzeć do grupy docelowej i osiągnąć wytyczone cele marketingowe za pośrednictwem WoMM i marketingu społecznościowego.
    • narzędzia i media marketingu szeptanego online - buzz, amplifying internetowy, fora i komentarze, społeczności, social shopping, videosharing, blogi, mikroblogi, dziennikarstwo obywatelskie. Przedstawienie i analiza narzędzi marketingu szeptanego online oraz sposobów i ich skutecznego wykorzystania.
    • narzędzia i media marketingu społecznościowego - serwisy polskie i zagraniczne, formy reklamowe, najbardziej popularne media społecznościowe w Polsce i na świecie (Facebook,Twitter, Blip, LinkedIn,YouTube, MySpace, GoldenLine).
    • Marketing Szeptany offline - liderzy opinii, ambasadorzy, ewangeliści. Prezenatcja narzędzi wykorzystywanych przy działaniach offline w marketingu szeptanym oraz przykłady ich skutecznego wykorzystania w czasie kampanii marketingowej.
    • kampanie zintegrowane oparte o WoMM - tworzenie i realizacja crossmediowych kampanii marketingu zintegrowanego opartego o marketing szeptany i społecznościowy. Celem szkolenia jest zaprezentowanie w jaki sposób integracja technik marketingu szeptanego z pozostałymi kanałami i formami komunikacji pozwala zbudować  kompleksową i skuteczną relację z grupą docelową.
    • monitoring i ewaluacja działań WoMM – wskaźniki, badania i narzędzia używane do pomiaru działań, skuteczności i efektywności działań z zakresu  WoMM i marketingu społecznościowego. Monitoring infosfery jako sposób przygotowania strategii działań online i analizy sytuacji marki online.
    • eyka w WoMM i social – etyczne aspekty prowadzenia działań marketingu szeptanego i społecznościowego oraz regulacje prawne. Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak prowadzić działania WoMM zgodne z normami etycznymi zawartymi w WoMMa Ethics Code.
    • Case Study – najciekawsze polskie i światowe kampanie WoMM i marketingu społecznościowego, czyli jak skutecznie wykorzystać marketing szeptany i społecznościowy do promowania własnej firmy lub brandu.
    • warsztat – zadania warsztatowe dla uczestników mające na celu podsumowanie wiedzy na temat skutecznej strategii i metod działania podczas prowadzenia kampanii WoMM i marketingu społecznościowego. Ćwiczenia praktyczne (np. tworzenie ogólnego planu strategii działań WoMM dla wybranej marki, formułowanie treści przekazu na portalach społecznościowych, konstrukcja firmowego Fan Page na Facebook’u) oraz panel dyskusyjny  na temat wybranych  realizacji kampanii  marketingu szeptanego i społecznościowego.
    ANALIZA POTENCJAŁU MARKETINGOWEGO I OGLĄDALNOŚCIOWEGO WITRYN I APLIKACJI INTERNETOWYCH
    19 stycznia 2011, ANDRZEJ GARAPICH, POLSKIE BADANIA INTERNETU
    • rozróżnienie BADAŃ INTERNETU (potencjału marketingowego, reklamowego, oglądalności) od badań PRZEZ INTERNET (np. badania CAWI) i od badań O INTERNECIE
    • czego możemy się dowiedzieć z badań user-centric i badań site-centric?
    • produkty zaliczane do user-centric dostępne w Polsce
    • produkty site-centric dostępne za radmo i odpłatne w Polsce
    • wady i zalety różnych rozwiązań
    • rozwiązania darmowe i płatne
    • traffic versus audyt site-centric
    • rozwiązania darmowe versus płatne
    • metody badania innych funkcjonalności sieciowych (stream/video, aplikacje)
    • inne ogólnodostępne dane o Internecie

Inne informacje związane z Marketing Internetowy

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |