E-marketing w Praktyce. Tworzenie Funkcjonalnych Serwisów www. - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Essentis Szkolenia Marketingowe

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły E-marketing w Praktyce. Tworzenie Funkcjonalnych Serwisów www. - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Zaprojektowanie dobrej strony internetowej to podstawa do skutecznej reklamy, a w konsekwencji sprzedaży produktów i usług przez sieć. Wiele firm ignoruje oczywisty fakt, że strona ma podobać się klientowi, a nie właścicielowi witryny.
    Pozwól użytkownikowi łatwo i szybko znaleźć to, czego szuka najczęściej: opis produktu/usługi, ceny, terminy, kontakt.

    Internet służy przede wszystkim do informowania. Niestety, na wielu stronach, które wizualnie są całkiem ładne, zapomina się o treści. A jeśli informacja jest podana nieczytelnie, to cały wysiłek włożony w stworzenie serwisu idzie na marne. Nie można przeładowywać stron grafiką. Ani odstraszać internautów kwiecistymi opisami misji i wizji – oni naprawdę tego nie czytają.

    Nie zaśmiecaj strony nadmiarem banerów i martwymi linkami.
    Strona główna ma wciągać klientów w głąb Twojego serwisu internetowego. Musisz więc wiedzieć, jak powinna wyglądać strona, do której chętnie się wraca i która sprzedaje.

    Rozwój umiejętności:
      • Prowadzenia projektów z zakresu tworzenia stron www
      • Zarządzania treścią stron internetowych
      • Wykorzystania sieci intranetowej i extranetowej do działań e-marketingowych
      • Prowadzenia badań marketingowych w internecie
      • Wykorzystania nowych trendów w e-marketingu do celów firmy
      • Prowadzenia działań e-marketingowych w ramach mobilnego internetu, projektowanie mobilnych serwisów
      • Prowadzenia kampanii reklamowych z zastosowaniem narzędzi e-marketingu
      • Budowania lojalności w internecie
      • Stosowania najnowszych narzędzi do mierzenia skuteczności i efektywności działań online
      • Orientacja na rynku usług e-marketingowych w Polsce – tips & tricks
    Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:
      • Ćwiczenia praktyczne - praca w grupach
        • Przygotowanie koncepcji funkcjonalnego serwisu internetowego w oparciu o dostarczone materiały; „burza mózgów” w grupach mająca na celu wypracowanie oryginalnej koncepcji serwisu oraz konfrontacja jej wyników z praktykami rynkowymi
      • Brief w e-marketingu – ćwiczenie praktyczne; przykłady rynkowe – analizy błędów i najlepszych praktyk
    E-marketing w praktyce. Tworzenie funkcjonalnych serwisów www.
    Miejsce szkolenia: Warszawa.

Inne informacje związane z marketing internetowy, e-biznes

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |