Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie skierowane jest do
pracowników działu marketingu oraz osób odpowiedzialnych za promocję
firm w Internecie. Uczestnicy kursu poznają najefektywniejsze metody
wykorzystywania Internetu jako nośnika reklamy. Zaprezentowane zostaną
najnowsze kanały...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Przeciętny użytkownik
komórki ma ją przy sobie średnio przez 18 godzin. Za kilka lat prawie
50% telefonów komórkowych na świecie będzie łączyć się z internetem. W
Polsce zarejestrowano już 44 miliony kart SIM. Do końca 2009 roku w
użyciu będzie 171 milionów...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Zaprojektowanie
dobrej strony internetowej to podstawa do skutecznej reklamy, a w
konsekwencji sprzedaży produktów i usług przez sieć. Wiele firm
ignoruje oczywisty fakt, że strona ma podobać się klientowi, a nie
właścicielowi witryny.
Pozwól użytkownikowi...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Sam
fakt posiadania własnej strony www przez firmę nie sprawi, że
internauta ją znajdzie. Internauta – potencjalny klient – musi
wiedzieć, że taka strona istnieje, musi mieć możliwość znalezienia jej.
Klient zazwyczaj szuka nie firmy, a konkretnej usługi lub...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Metody reklamy tradycyjnej
używanej w radiu, gazetach i telewizji wypierane są przez bardziej
dostępne techniki internetowe. Wydatki na reklamę w internecie rosną
znacznie szybciej niż w innych mediach, w Polsce internet wyprzedził
już radio i mocno zagraża...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Jak mówić do klientów przez
internet, aby chcieli nas słuchać? Jak przyciągnąć i utrzymać ich
uwagę? Jak sprawić, by każdy klient z osobna poczuł się ważny i
wyróżniony? A może moja witryna jest nudna, nieczytelna, mało
przejrzysta i źle odbierana przez odwiedzających?...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Dlaczego Facebook? Co sprawia, że ten serwis stał się
znakomitym nośnikiem akcji komercyjnych i świetną platformą do
budowania relacji z marką? Ponieważ wszyscy mają tu równe szanse.
Facebook jest tak samo dobry dla dużej marki odzieżowej, banku, jak i
dla lokalnej...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:Zaoczne
Program:
1. Co to jest public relations - definicja - zakres - strategiczna rola
2. Identyfikacja odbiorców przekazu public relations 3. Public Relations a tożsamość przedsiębiorstwa 4. Public Relations w sytuacjach kryzysowych 5. Internetowy...