Home > Kursy i Szkolenia > Marketing Internetowy, E-Biznes > Warszawa > Newsletter, E-mail i Strony www Silne Contentem. Sztuka Komunikacji w Internecie. - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie

Newsletter, E-mail i Strony www Silne Contentem. Sztuka Komunikacji w Internecie. - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Essentis Szkolenia Marketingowe

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Newsletter, E-mail i Strony www Silne Contentem. Sztuka Komunikacji w Internecie. - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Jak mówić do klientów przez internet, aby chcieli nas słuchać? Jak przyciągnąć i utrzymać ich uwagę? Jak sprawić, by każdy klient z osobna poczuł się ważny i wyróżniony? A może moja witryna jest nudna, nieczytelna, mało przejrzysta i źle odbierana przez odwiedzających?

    Czytanie na ekranie męczy. Teksty są raczej pospiesznie skanowane niż czytane. Internauci zasypywani codziennie dużą ilością e-maili stają się coraz bardziej znużoną i wybredną grupą odbiorców. Są niecierpliwi i jeśli szybko nie znajdą tego, co ich interesuje, nie czytają dalej.

    Co więc zrobić, aby internauci zechcieli przeczytać nasz newsletter? Jak zbadać oczekiwania naszych czytelników i dobierać content? Jakie są aktualne trendy w zakresie budowy biuletynów elektronicznych i serwisów www?

    Na szkoleniu uczymy redagowania jasnych, ciekawych, zwięzłych tekstów, zrozumiałych dla przeciętnego internauty. Dobierania ciekawej grafiki i tworzenia stron oraz mailingów zgodnie z zasadami eyetrackingu. Przedstawiamy techniki i sposoby zatrzymywania uwagi w internecie, które sprawiają, że internauta szybko znajduje na stronie lub w mailu to, czego szuka i chętnie zajrzy ponownie.

    Tego właśnie dowiesz się dzięki szkoleniom ESSENTIS.

    Rozwój umiejętności:
    • Budowy biuletynów elektronicznych przy wykorzystaniu najnowszych trendów
    • Poznania sposobów, jak internauci przeglądają strony w sieci (jakość versus ilość, skanowanie versus czytanie, eyetracking)
    • Zarządzania treścią i doboru contentu w odpowiedzi na potrzeby odbiorców, poprawnego łączenia contentu z grafiką i multimediami
    • Stosowania technik i narzędzi zwiększających atrakcyjność newslettera i mailingu
    • Redagowania i formatowania contentu w Internecie - od prototypu szablonu po kompletny serwis
    • Redagowania SEO (używania słów i fraz kluczowych szukanych w Google)
    • Targetowania treści względem audytorium, jej personalizacji
    • Mierzenia skuteczności i popularności publikowanych treści
    Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:
    • Praktyczne ćwiczenia - praca w grupach: projektowanie wireframes i prototypy szablonów treści, redagowanie treści na podstawie wybranych branż, audyt treści
    • Case studies - najlepsze praktyki i antywzorce publikacji contentu
    • Quiz wiedzowy
    Newsletter, e-mail i strony www silne contentem. Sztuka komunikacji w internecie.
    Miejsce szkolenia: Warszawa.

    Program szkolenia:

    Dzień 1 godz. 9:00 – 16:30
    Prowadzący: Artur Maciorowski

    1. Poznaj swojego odbiorcę
    • ogólny profil czytelnika newslettera/internaty
    • kto jest moim czytelnikiem – wyobrażenia a badania:
      • oczekiwania i potrzeby informacyjne
      • sposoby poszukiwania i docierania użytkowników do treści
      • pomocne badania ilościowe
      • pomocne badania jakościowe
    • „metoda sortowania kart” - ćwiczenie
    2. Budowa biuletynów elektronicznych
    • wpływ specyfiki internetu na sposób redagowania contentu
    • kluczowe aspekty redagowania treści:
      • układ treści
      • nawigacja
      • wartości dodane
      • reklama w newsletterze
    • aktualne trendy:
      • usability w newsletterach
      • koncepcja Web 2.0 a newsletter
      • streaming video
    • „Dobry” newsletter – case study
    3. Praktyka redagowania treści
    • specyfika elektronicznej komunikacji
    • „pisać każdy może…” – omówienie klasycznych typów redaktorów w firmie
    • układ treści – wzorce i obyczaje internetowe
    • redagowanie informacji w sieci
    • case study – ustrukturyzowany wzorzec redagowania treści
    • corporate identity w e-mail marketingu
    4. Technologia w służbie redaktora
    • „pudełkowe” systemy malignowe – przegląd rynku i funkcjonalności
    • pozyskiwanie i zarządzanie użytkownikami
    • kanały RSS jako narzędzie redaktorskie
    5. Efektywność działań
    • skuteczność działań a koszty
    • monitoring popularności treści jako barometr rozwoju
    • pozyskiwanie treści z zewnętrznych źródeł – możliwości, zakres i koszty
    Dzień 2 godz. 9:00 – 16:30
    Prowadzący: Artur Maciorowski

    1. Content w sieci
    • Treść a rodzaj projektu
    • Idea wireframes
    • Prototypowanie informacji (AI) w sieci
    • Nazewnictwo kategorii i metoda „sortowania kart”
    • Sztuka nawigacji – 7 typów organizacji contentu
    • Projektowanie procesów z uwzględnieniem celów projektów WWW (PR, branding, transakcja, komunikacja wewnętrzna, społeczności)
    2. Praktyka redagowania treści
    • Półdekalog redaktora
    • Model „odwróconej piramidy”
    • Style komunikacji i redagowania treści
    • Formatowanie treści (tytuły, nagłówki, podsumowania, kontekst)
    • Sztuka używania tabel, wypunktowań i sidebarów
    • Układ informacji na stronie – rozmiar, czcionki, zdjęcia i ilustracje, kolory, dźwięk, animacje i wideo
    • Formy contentu - raport, analiza, badanie ankietowe, webinar, e-learning, wideo etc.
    • Redaktor jako specjalista SEO - o czym trzeba pamiętać
    3. Publikacja informacji w internecie
    • Wiarygodność www - budowa zaufania i wizerunku eksperta przez content
    • Koncepcja UCD, idea dostępności i użyteczności w obszarze informacji
    • Reklama i promocja na www – lokalizacja, formaty i specyfikacje, efektywność
    • Integracja z innymi formatami treści i mechanizmami (mikroblogi, serwisy i kanały wideo, widgety, kanały RSS, WIKI, aplikacje typu mash-up)
    • Pisz raz – powielaj wielokrotnie. Redagowanie treści poza serwisem
    • Personalizacja treści – czy warto? w jaki sposób? formy personalizacji
    • Best & Bad practicies – wzorce i antyprzykłady publikowania treści
    4. Weryfikacja skuteczności i benchmarking
    • Audyt treści – metody analizy ilościowej i jakościowej konkurencji oraz branżowych wzorców
    • Badania redaktora: eyetracking, testy z użytkownikami, badania tradycyjne (fokusy, IDI, ankiety www), analityka webowa, interpretacja statystyk
    • Weryfikacja popularności contentu w sieci - przykłady narzędzi analityczno-badawczych w internecie
    5. Trendy
    • Agregatory i alerty treści
    • Mobilny content - specyfika komórek i innych urządzeń przenośnych
    • Siła User-Generated-Content w sieci – content po etapie Web 1.0
    • Zagrożenia marki i ochrona treści w sieci (w tym formy licencjonowania contentu)
    • Outsourcing treści w obszarze redagowania i pozyskiwania contentu

Inne informacje związane z Marketing Internetowy, E-Biznes

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X