Firma na Facebooku. Tworzenie Fan Page'a, Komunikacja z Klientami - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Essentis Szkolenia Marketingowe

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Firma na Facebooku. Tworzenie Fan Page'a, Komunikacja z Klientami - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Dlaczego Facebook? Co sprawia, że ten serwis stał się znakomitym nośnikiem akcji komercyjnych i świetną platformą do budowania relacji z marką? Ponieważ wszyscy mają tu równe szanse. Facebook jest tak samo dobry dla dużej marki odzieżowej, banku, jak i dla lokalnej gazety, klubu czy producenta FMCG. Bez wydawania dużych pieniędzy możesz wiele zyskać wizerunkowo i sprzedażowo. Bo o sukcesie nie decyduje wielkość budżetu, a ciekawy pomysł, codzienna aktywność, umiejętność rozmowy i zjednywania sympatii internautów. Na Facebooku jest już prawie 7 mln Polaków!
    To szkolenie przeznaczone jest dla firm, które planują swoją obecność w serwisach społecznościowych lub niedawno do nich dołączyły. Nie prowadziły kampanii reklamowych w mediach społecznościowych. Nie współpracowały z liderami opinii i nie mają strategii obecności w social mediach. Aby sprawnie działać potrzebujesz wiedzy technicznej, jak stworzyć profil, jak go obsługiwać, jak zdobywać fanów, jak się z nimi komunikować. Tego właśnie dowiesz się dzięki szkoleniu ESSENTIS.

    Rozwój umiejętności:
    • Tworzenia i obsługi fan page'a na Facebooku oraz grup, zakładek, wykorzystanie ściany
    • Łączenie strony firmowej z fan page'a
    • Przygotowania płatnej kampanii reklamowej na Facebooku
    • Przygotowania konkursów, promocji, wykorzystania wirtualnych giftów i kuponów rabatowych
    • Tworzenia strategii działań firmy na Facebooku i realizacji celów biznesowych firmy w mediach społecznościowych
    Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:
    • Praktyczne ćwiczenia na komputerze - zakładanie profilu na Facebooku
    • Ćwiczenia z publikowania informacji, wstawiania linków, pisania tekstów, zapraszania fanów, znajomych
    • Analityka aktualnych działań firm w social mediach: przykłady pozytywne i negatywne
    • Dyskusje w grupie
    Uwaga: szkolenie z praktycznymi warsztatami na komputerach podłączonych do internetu.

    Firma na Facebooku. Tworzenie fan page'a, komunikacja z klientami (poziom I).
    Miejsce szkolenia: Warszawa.

    Program szkolenia:
    Dzień 1 Facebook, blogi, mikroblogi  godz. 9:00 – 16:30
    Prowadzący: Aleksander Winciorek

    1. Dlaczego media społecznościowe
    Pejzaż mediów społecznościowych. Główne trendy, pojęcia i perspektywy rozwoju.
    Media społecznościowe w Polsce i na świecie - liczby, trendy
    • Serwisy społecznościowe
    • Blogi
    • Mikroblogi
    • Platformy wideo
    Użytkownicy mediów społecznościowych
    • Kto i w jaki sposób korzysta z mediów społecznościowych
    • Prosumenci - siła opinii
    • Fan - ambasador marki i źródło rekomendacji
    Serwisy społecznościowe a inne media. Podobieństwa, różnice, szanse, zagrożenia.
    2. Firma na Facebooku – pierwsze kroki
    Najważniejsze narzędzia serwisu i ich wykorzystanie do celów marketingowych
    Ćwiczenia praktyczne: Tworzenie konta oraz fan page'a
    • Zakładamy konto na Facebooku
    • fan page czy grupa?
    • Strona oficjalna czy społecznościowa?
    • Zakładamy fan page'a – krok po kroku
    • Elementy fan page'a
    • Ściana
    • Zakładki
    • Sekcje specjalne
    • SEO
    Ćwiczenia praktyczne: Komunikacja na Facebooku
    • Aktualizacja statusów
    • Notki (notes)
    • Wydarzenia (events)
    • Multimedia (zdjęcia i filmy)
    • Linki
    • Dyskusje
    3. Media społecznościowe z perspektywy biznesowej
    Najmocniejsze punkty biznesowe mediów społecznościowych, wady, wyzwania i zagrożenia na przykładach z Polski i świata
    • Jak działają marki w mediach społecznościowych
    • Dlaczego społeczności są ważne w budowaniu relacji z klientami
    • Social media i pieniądze, czyli ile to wszystko kosztuje
    4. Aplikacje, widżety, Facebook Connect, Facebook Social Graph
    Serwis jako „otwarta platforma”, jej możliwości i perspektywy biznesowe. Przykłady polskich i światowych aplikacji stworzonych do realizacji konkretnych celów biznesowych. Jak uzyskać efekt synergii, łącząc aktywność w mediach społecznościowych z innymi działaniami marki w internecie
    • Zasady działania aplikacji i widżetów
    • Przykłady wykorzystania marketingowego
    • Aplikacje angażujące
    • Aplikacje sprzedażowe
    • Gry marketingowe
    • Przykłady
    Dzień 2 godz. Facebook, blogi, mikroblogi  9:00 – 16:30
    Prowadzący: Aleksander Winciorek

    1. Możliwości reklamowe na Facebooku
    Najważniejsze narzędzia reklamowe serwisu (wady i zalety poszczególnych rozwiązań). Modele cenowe i rozliczeniowe. Analiza przykładów efektywnych kampanii polskich i zagranicznych
    • Zasady i kodeks reklamodawcy
    • Targetowanie
    • ASU
    • Performance Ads
    • Engagement Ads
    • Virtual Gifts
    • Kupony rabatowe
    • Jak zamówić reklamę na Facebooku
    • Przykłady kampanii
    Ćwiczenia praktyczne: Tworzymy własną kampanię reklamową
    2. Zasady komunikacji w mediach społecznościowych
    Serwis jako „otwarta platforma”, jej możliwości i perspektywy biznesowe. Przykłady polskich i światowych aplikacji stworzonych do realizacji konkretnych celów biznesowych. Jak uzyskać efekt synergii, łącząc aktywność w mediach społecznościowych z innymi działaniami marki w internecie
    • Angażowanie a spam
    • Best practices
    • Czego robić nie wolno – analiza najczęściej popełnianych przez marki błędów w komunikacji
    3. Organizacja społecznościowej obecności marki
    Biznesowe perspektywy wykorzystania mikroblogów. Czy każda firma mikrobloga potrzebuje i w jakich sytuacjach mogą one być efektywne Warsztaty: poznanie specyfiki języka komunikacji mikroblogowej, tworzenie własnego mikrobloga, posługiwanie się narzędziami jego promocji
    • Organizacja wewnątrz firmy
    • Budowa strategii metodą za pomocą metodologii POST (people, objective, strategy, technology)
    • Współpraca z agencją i developerami
    • Jak napisać dobry brief
    • Jak oceniać wyniki
    Ćwiczenia praktyczne: Analiza SWOT mediów społecznościowych
    4. Media społecznościowe – następne kroki
    Wprowadzenie do zagadnień omawianych szerzej w drugiej części szkolenia
    • Social Face
    • Social Media Policy
    • Zaawansowane aktywacji, długoterminowa strategia
    • Zarządzanie kryzysem
    • Współpraca z liderami opinie
    5. Konkluzje i rekomendacje
    Ćwiczenia praktyczne: Studium przypadków z branż uczestników szkolenia
    • Indywidualne rekomendacje dla uczestników

Inne informacje związane z marketing internetowy, e-biznes

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |