Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie skierowane jest do
pracowników działu marketingu oraz osób odpowiedzialnych za promocję
firm w Internecie. Uczestnicy kursu poznają najefektywniejsze metody
wykorzystywania Internetu jako nośnika reklamy. Zaprezentowane zostaną
najnowsze kanały...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Przeciętny użytkownik
komórki ma ją przy sobie średnio przez 18 godzin. Za kilka lat prawie
50% telefonów komórkowych na świecie będzie łączyć się z internetem. W
Polsce zarejestrowano już 44 miliony kart SIM. Do końca 2009 roku w
użyciu będzie 171 milionów...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Zaprojektowanie
dobrej strony internetowej to podstawa do skutecznej reklamy, a w
konsekwencji sprzedaży produktów i usług przez sieć. Wiele firm
ignoruje oczywisty fakt, że strona ma podobać się klientowi, a nie
właścicielowi witryny.
Pozwól użytkownikowi...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Sam
fakt posiadania własnej strony www przez firmę nie sprawi, że
internauta ją znajdzie. Internauta – potencjalny klient – musi
wiedzieć, że taka strona istnieje, musi mieć możliwość znalezienia jej.
Klient zazwyczaj szuka nie firmy, a konkretnej usługi lub...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Metody reklamy tradycyjnej
używanej w radiu, gazetach i telewizji wypierane są przez bardziej
dostępne techniki internetowe. Wydatki na reklamę w internecie rosną
znacznie szybciej niż w innych mediach, w Polsce internet wyprzedził
już radio i mocno zagraża...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Jak mówić do klientów przez
internet, aby chcieli nas słuchać? Jak przyciągnąć i utrzymać ich
uwagę? Jak sprawić, by każdy klient z osobna poczuł się ważny i
wyróżniony? A może moja witryna jest nudna, nieczytelna, mało
przejrzysta i źle odbierana przez odwiedzających?...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Dlaczego Facebook? Co sprawia, że ten serwis stał się
znakomitym nośnikiem akcji komercyjnych i świetną platformą do
budowania relacji z marką? Ponieważ wszyscy mają tu równe szanse.
Facebook jest tak samo dobry dla dużej marki odzieżowej, banku, jak i
dla lokalnej...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:Zaoczne
Program:
1. Co to jest public relations - definicja - zakres - strategiczna rola
2. Identyfikacja odbiorców przekazu public relations 3. Public Relations a tożsamość przedsiębiorstwa 4. Public Relations w sytuacjach kryzysowych 5. Internetowy...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:Zaoczne
Celem proponowanych studiów jest przekazanie praktycznej, zróżnicowanej i aktualnej wiedzy na temat sposobów wykorzystania Internetu w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów panujących na rynku mediów elektronicznych.
W trakcie zajęć uczestnicy...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Celem specjalności jest przekazanie studentom wiedzy dotyczącej marketingu internetowego z uwzględnieniem zasad nowoczesnego zarządzania marketingowego, społecznych uwarunkowań marketingu internetowego oraz wykształcenie umiejętności projektowania i realizowania...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:Zaoczne
Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych GWSP. Internet rozwija się na całym świecie niezwykle szybko. Rozwój ten najwyraźniej widoczny jest w wykorzystaniu sieci do działalności handlowo – usługowej, prowadzenia działań marketingowych,...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Master in Digital Marketing & E-commerce. This program equips you to be a professional leader with a sound knowledge of the digital marketing ecosystem, with the capacity to implement the most effective commercial and customer relations strategies to cater...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Máster en Marketing Digital & E-Commerce Part Time. Formato: Part Time Modalidad: Presencial Duración / Créditos: 12 meses / 70 ECTS Idioma: Español Campus: Madrid Presentación. El Máster en...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Máster en Marketing Digital & E-Commerce. Formato: Full Time Modalidad: Presencial Duración / Créditos: 12 meses / 70 ECTS Idioma: Español Campus: Madrid Presentación. Ya. Ahora. Rápido. Son...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:Zaoczne
Global Máster en Marketing Digital & e-Commerce. El Marketing Digital es hoy, más importante que nunca. Potencia tu enfoque estratégico para impulsar los resultados de los e-commerce y conviértete en un líder del entorno...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:Zaoczne
Global Máster en Marketing Digital & e-Commerce. El Marketing Digital es hoy, más importante que nunca. Potencia tu enfoque estratégico para impulsar los resultados de los e-commerce y conviértete en un líder del entorno...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Master in Digital Marketing & E-commerce. This program equips you to be a professional leader with a sound knowledge of the digital marketing ecosystem, with the capacity to implement the most effective commercial and customer relations strategies to cater...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Máster en Marketing Digital & E-Commerce Part Time. Formato: Part Time Modalidad: Presencial Duración / Créditos: 12 meses / 70 ECTS Idioma: Español Campus: Barcelona Presentación. El Máster en Marketing...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:Zaoczne
Máster en Marketing Digital & E-Commerce ConnectEd. Nuestros programas ConnectEd combinan un periodo online con un periodo presencial generando un ecosistema de aprendizaje que busca conectar lo mejor de cada modalidad para optimizar el desarrollo...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Máster en Marketing Digital & E-Commerce. Formato: Full Time Modalidad: Presencial Duración / Créditos: 12 meses / 70 ECTS Idioma: Español Campus: Barcelona Presentación. Ya. Ahora. Rápido. Son tres...