Marketing internetowy i grafika komputerowa

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Marketing internetowy i grafika komputerowa - W ciągu tygodnia - Dąbrowa Górnicza - Śląskie

  • Cele
    Celem specjalności jest przekazanie studentom wiedzy dotyczącej marketingu internetowego z uwzględnieniem zasad nowoczesnego zarządzania marketingowego, społecznych uwarunkowań marketingu internetowego oraz wykształcenie umiejętności projektowania i realizowania strategii reklamowych w Internecie. Ponadto absolwent specjalności oprócz znajomości tradycyjnych zagadnień zarządzania i marketingu będzie przygotowany do projektowania instrumentów komunikacji reklamowej przy użyciu grafiki, fotografii oraz animacji komputerowej.
  • Szczegółowe informacje
     Marketing internetowy to promocja towarów i usług, docierająca zarówno do bieżących, jak i potencjalnych klientów. Promocja ta jest prowadzona online, przy użyciu narzędzi internetowych i może obejmować sprzedaż, reklamę, budowanie wizerunku marki, badania marketingowe oraz obsługę klienta. Poprzez marketing internetowy można wspierać swoje bieżące działania w tej dziedzinie. Internetowe narzędzia marketingowe - takie jak poczta elektroniczna i listy wysyłkowe, reklama online, biuletyny elektroniczne, programy lojalnościowe, werbunkowe i stowarzyszeniowe oraz dobrze zaprojektowany serwis internetowy - pozwalają na bardziej interaktywną komunikację, niż tradycyjne metody promocji. Narzędzia te pomagają gromadzić dane o klientach, a następnie wykorzystywać je do prezentowania zindywidualizowanych informacji o firmie i jej produktach

    W programie specjalności m.in.: 
    •    E-biznes
    • Marketing internetowy
    w wyszukiwarkach (formy reklamy w wyszukiwarkach, cele działań marketingowych, metody działań marketingowych, ocena efektywności kampanii, źródła sukcesu)
    • Reklama internetowa (planowanie i przeprowadzanie kampanii w internecie - niezależnej lub wspieranej przez reklamę tradycyjną; formy przekazu online, korzyści i ograniczenia; charakterystyka polskich internautów i ich reakcji na reklamę w sieci, wykorzystanie nowych narzędzi reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe, konstruowanie skutecznego przekazu online, skuteczne wykorzystanie e-mailingu, określanie profilu klienta online, pozycjonowanie oferty firmy w wyszukiwarkach, korzystanie z różnych typów banerów internetowych)
    •  Projektowanie i zarządzanie serwisami internetowymi

Inne informacje związane z marketing internetowy, e-biznes

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |