Kampanie E-marketingowe i Projekty Internetowe, Optymalizacja Serwisu. - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Essentis Szkolenia Marketingowe

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Kampanie E-marketingowe i Projekty Internetowe, Optymalizacja Serwisu. - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Metody reklamy tradycyjnej używanej w radiu, gazetach i telewizji wypierane są przez bardziej dostępne techniki internetowe. Wydatki na reklamę w internecie rosną znacznie szybciej niż w innych mediach, w Polsce internet wyprzedził już radio i mocno zagraża prasie, która dotąd zajmowała drugie miejsce. Dlatego dobry marketer musi na bieżąco śledzić rozwój nowych koncepcji i technologii internetowych, aby umieć wykorzystać je z pożytkiem dla swojej firmy.

    Marketer musi wiedzieć nie tylko, jak zbudować użyteczną stronę internetową dla swojej firmy, ale również wiedzieć, jak działa marketing w wyszukiwarkach, jak prowadzić kampanie linków sponsorowanych, jak optymalizować serwis w celu ściągnięcia tzw. ruchu organicznego, jak tworzyć programy partnerskie, a także powininen umieć prowadzić niestandardowe działania w Internecie, np. viral, buzz marketing. Granice możliwości działań w internecie wyznaczają tylko nasza kreatywność i wyobraźnia.
    Tego właśnie dowiesz się dzięki szkoleniom ESSENTIS.

    Rozwój następujących umiejętności:
    • Realizacji zaawansowanych projektów internetowych
    • Prowadzenia optymalnej polityki domenowej i lokalizacyjnej
    • Stosowania zasad corporate identity w projektach internetowych
    • Identyfikacji najlepszych praktyk konkurencji i ich adaptacji w projektach
    • Prowadzenia niestandardowych działań w internecie
    • Tworzenia sojuszy, aliansów i programów partnerskich w internecie
    • Oceny serwisu www z punkt widzenia usability i accessibility
    • Optymalizacji serwisu pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarkach
    • Wykorzystania nowych technik multimedialnych dla wzbogacania działań e-marketingowych
    • Planowania mediów w kampaniach targetowanych i zasięgowych w internecie
    • Trafnej oceny efektów kampanii w oparciu o różne metodologie
    Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:
    • Case studies
    • Ćwiczenia
    • Praca w grupach – ocena podstawowych wymagań accessibility w stosunku do wybranych serwisów www
    Kampanie e-marketingowe i projekty internetowe, optymalizacja serwisu.
    Miejsce szkolenia: Warszawa.

Inne informacje związane z marketing internetowy, e-biznes

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |