Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Przedstawienie uczestnikom metod i sposobów jakimi bada się skuteczność działań promocyjno reklamowych oraz metod planowania i interpretacji badań. Czas trwania szkolenia: 2 dni (14 godzin zegarowych) Program szkolenia: Źródła wiedzy na temat rynku.Metody i...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest poznanie najstarszego i najpowszechniej stosowanego modelu dochodzenia do twórczych rozwiązań (Creative Problem Solving Osborna I Parnesa).
Nabycie umiejętności świadomego i praktycznego stosowania wyobraźni i twórczego potencjału do rozwiązywania...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
# zwiększenie profesjonalizmu w sprzedaży powierzchni reklamowej,
# nabycie umiejętności w zakresie technik sprzedaży,
# poznanie korzyści, jakie osięgnie kllient kupując poszczególne rodzaje reklam,
# zwiększenie skuteczności w pozyskiwaniu nowych klientów....
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Przedstawienie uczestnikom zasad planowania mediów w domach mediowych, zasad podziału budżetu, doboru nośników, optymalizacji budżetu reklamowego, parametrów mediowych oraz praktyczne wskazówki jak skutecznie zarządzać współpracą z domem mediowym. Program szkolenia:...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
I. Promocja sprzedaży rodzaje i zastosowanie (konkursy, loterie, upusty cenowe, premia od zakupu, testowanie produktu, promocje konsumenckie) wsparcie sprzedaży w punktach handlowych (materiały POS – rodzaje i ich charakterystyka)ważne aspekty prawne...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
I. Planowanie i realizacja mediów 1. Media – ogólna charakterystyka (media mix) Telewizja (reklama spotowa, sponsoring programu, product placement)Radio (reklama spotowa, sponsoring programu, audycje radiowe)Prasa (reklamy...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
I. Budowanie marki na rynku usług kreowanie wizerunku marki, budowanie świadomości marki na rynkach instytucjonalnych,zarządzanie marką na rynku B2B. II. Efektywność działań marketingowych na rynku usług umiejętność dopasowywania ofert do różnych...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
I. Działania ATL 1. ATL * standardowe działania reklamowe (tv, radio, prasa, outdoor, internet) * sponsoring * product placement * strategia użycia mediów 2. ...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Planowanie strategii marketingowych Przygotowujemy
i realizujemy strategie marketingowe skierowane do starannie dobranego
segmentu potencjalnych klientów. Doradzamy w ich wdrażaniu oraz
prezentujemy osiągnięte wyniki. W miarę potrzeb dostosowujemy...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cele:
1.Ćwiczenie umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta.
2.Ćwiczenie umiejętności komunikowania się z klientem.
3.Nabycie wiedzy na temat właściwej obsługi klienta.
4.Ćwiczenie umiejętności zachowania się w sytuacjach trudnych i konfliktowych. Szkolenie...
Kategoria:Edytorstwo
Typ:W ciągu tygodnia
Osoba uczestnicząca otrzymuje certyfikat ukończenia kursu potwierdzony przez Aktywne Studium Plastyczne Technik Teatralno-Filmowych w Warszawie. # Cykl zajęć obejmuje 40 godzin zegarowych. Zajęcia odbywają się w pracowni komputerowej w siedzibie Studium.
#...