Home > Kursy i Szkolenia > Reklama > Warszawa > Sprzedaż Powierzchni Reklamowej - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie

Sprzedaż Powierzchni Reklamowej - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem High5 Training Group

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Sprzedaż Powierzchni Reklamowej - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    # zwiększenie profesjonalizmu w sprzedaży powierzchni reklamowej,
    # nabycie umiejętności w zakresie technik sprzedaży,
    # poznanie korzyści, jakie osięgnie kllient kupując poszczególne rodzaje reklam,
    # zwiększenie skuteczności w pozyskiwaniu nowych klientów.
  • Praktyki
    Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Szkolenie adresowane jest do handlowców i osób nadzorujących sprzedaż powierzchni reklamowej.
  • Szczegółowe informacje
    Program szkolenia:
    1. Rynek reklamy w Polsce.
    2. Reklama w Internecie-co sprzedawca wiedzieć powinien?
      • reklama graficzna: bannery, pop-upy, Interstitiale....
      • CPM, CPC, CPL, stała opłata
      • systemy reklamy kontekstowej - jak opracować skuteczny text box i dobrze nim zarządzać,
      • reklama szeptana - dlaczego jest tak skuteczna,
      • ROI - obliczanie korzyści z reklamy.
    3. Powierzchnia reklamowa - co tak naprawdę sprzedajemy?
    4. Nasze cele i możliwości - analiza SWOT.
    5. Marketing MIX naszej firmy.
    6. Kim są nasi klienci? - budowanie mapy rynku. 
    7. Skuteczne pozyskiwanie klientów.
    8. Warunki, jakie muszą być spełnione, aby reklamodawca kupił oferowaną powierzchnię.
    9. Etapy sprzedaży powierzchni reklamowych: 
      • poznajemy działalność naszego klienta 
      • pokonanie pierwszej bariery czyli pierwszy kontakt telefoniczny
      • rozpoznanie potrzeb klienta 
      • cykada - przekładanie cech na korzyści i dowody, rozmowa językiem korzyści
      • prezentacja oferty-zawartość merytoryczna, forma.
      • wyeliminowanie zastrzeżeń 
      • sfinalizowanie transakcji 
    10. Gdy klient mówi: NIE.
    11. CRM - zarządzanie kontaktami z klientem, czyli jak pozyskać wiernego klienta?
    12. Czego się wystrzegać? - najczęściej popełniane błędy w sprzedaży reklam

Inne informacje związane z Reklama

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |