Studia Licencjackie - Fotografia Reklamowa - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Warszawska Szkoła Reklamy

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Licencjackie - Fotografia Reklamowa - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Fotografia reklamowa Nazwa specjalizacji może być myląca - wprawdzie wiele uwagi poświęcamy zasadom współpracy twórcy z agencjami reklamowymi i zleceniodawców z domami produkcyjnymi, jak również umiejętnościom wiernego odtworzenia zaleceń klienta - nie znaczy to jednak, że pozbawiamy Cię prawa i możliwości bycia artystą. Rozwijamy Twoją wrażliwość, uczymy obserwować i zauważać oraz dajemy narzędzia, którymi możesz zrealizować każde przedsięwzięcie z zakresu fotografii. Dużo radości i poczucia własnego rozwoju, a także możliwości wzbogacenia teczki prac (portfolio) dadzą Ci organizowane przez nas plenery fotograficzne.
  • Praktyki
    Zajęcia obejmują także tygodniowy plener w Kazimierzu Dolnym lub w Zakopanem. Możesz realizować przedmioty z dwóch a nawet trzech specjalizacji - nie płacisz za to ani grosza więcej.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Potrzebne dokumenty Oto zestaw niezbędnych dokumentów: * Świadectwo ukończenia szkoły średniej (oryginał lub potwierdzona kopia xero) * Curriculum vitae * List motywacyjny (pytania pomocne w jego napisaniu znajdziesz w innym miejscu naszej strony) * Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do nauki w szkole
  • Tutuł uzyskany
    Po drugim roku nauczania otrzymujesz tytuł zawodowy technika.
  • Szczegółowe informacje
    Fotografia Reklamowa

    Typowe przedmioty specjalizacyjne:

    Komunikacja wizualna,
    Estetyka fotografii,
    Analiza i ocena dzieła fotograficznego,
    Historia fotografii światowej i polskiej,
    Teoria fotografii reklamowej,
    Fotografia specjalistyczna,
    Historia działań audiowizualnych,
    Warsztaty fotograficzne,
    Laboratorium fotograficzne,
    Nowe media audiowizualne.

    Lista przedmiotów ogólnych:

    - 3D STUDIO MAX
    - Animacja komputerowa
    - Badania i analiza reklamy
    - Copywriting
    - Cztery i pół minuty
    - Doskonalenie umiejętności menedżerskich
    - DTP
    - Ekonomia
    - Ekonomika
    - Etyka i kultura zawodowa
    - Facylitacja - wspomaganie grupowego rozwiązywania problemów
    - Filozofia
    - Gospodarka rynkowa
    - Grafika komputerowa
    - Historia filmu
    - Historia filozofii
    - Historia fotografii
    - Historia gospodarczo - polityczna
    - Historia kultury
    - Historia reklamy
    - Historia sztuki
    - Historia Sztuki współczesnej
    - Indywidualne i grupowe podejmowanie decyzji
    - Język angielski
    - Język niemiecki
    - Język francuski
    - Język hiszpański
    - Język włoski
    - Język rosyjski
    - Język arabski
    - Kino autorskie styl w filmie fabularnym i dokumentalnym
    - Komputografia TV cz.1
    - Komputografia TV cz.2
    - Komunikacja interpersonalna w organizacji
    - Krytyka filmowa i telewizyjna
    - Kultura słowa
    - Laboratorium fotograficzne
    - Marketing
    - Montaż TV
    - Multimedia
    - NLP
    - Obsługa komputera
    - Organizacja kampanii promocyjnych
    - Organizacja produkcji TViF
    - Oświetlenie planu filmowego
    - Photoshop
    - Planowanie mediów
    - Podstawy języka filmowego i montażu
    - Podstawy rachunkowości
    - Poetyka przekazów reklamowych
    - Poligrafia
    - Praca nad stylem
    - Pracownia filmowa
    - Praktyki zawodowe
    - Prawo handlowe
    - Prawo reklamy
    - Produkcja fotograficzna
    - Projektowanie graficzne
    - Projektowanie małych form
    - Projektowanie ogłoszeń prasowych
    - Projektowanie stron WWW
    - Promocja
    - Promocja reputacji
    - Przywództwo i kierowanie
    - Psychologia
    - Public Relations
    - Realizacja TV
    - Realizacja obrazu i montaż
    - Reklama prasowa
    - Reklama radiowa
    - Reklama zewnętrzna
    - Reżyseria dokumentu
    - Reżyseria dźwięku
    - Reżyseria filmowa
    - Reżyseria filmu fabularnego
    - Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych
    - Rynek pracy
    - Socjologia a reklama
    - Socjologia reklamy
    - Spotkania z twórczością Kazika Staszewskiego i zespołu KULT
    - Strategia reklamy
    - Team building
    - Technika i technologia fotografii
    - Teoria barw
    - Teoria reklamy telewizyjnej
    - Warsztat twórczy
    - Warsztaty dramaturgiczne
    - Warsztaty dziennikarskie
    - Warsztaty filmowe
    - Warsztaty fotograficzne
    - Warsztaty malarskie
    - Warsztaty negocjacyjne
    - Warsztaty operatorskie
    - Warsztaty rysunkowe
    - Warsztaty scenariuszowe
    - Warsztaty teatralne
    - Wstęp do prawoznawstwa
    - Wystawiennictwo
    - Wzornictwo
    - Zarządzanie czasem
    - Zarządzanie personelem

    Zajęcia obejmują także tygodniowy plener w Kazimierzu Dolnym lub w Zakopanem. Możesz realizować przedmioty z dwóch a nawet trzech specjalizacji - nie płacisz za to ani grosza więcej.

    Systemy nauczania
    Są trzy systemy uczestnictwa w zajęciach:
    1. dzienny (zajęcia obligatoryjne odbywają się w poniedziałki lub wtorki w godz. 8:30 - 17:00, a zajęcia fakultatywne, językowe, informatyczne i dodatkowe w środy, czwartki i piątki w godz. 8:30 - 17:00; ich układ i ilość zależą od Ciebie, nie płaci się też za nie żadnych dodatkowych pieniędzy);

    2. zaoczny (zajęcia odbywają się co dwa tygodnie w weekendy: w soboty w godz. 8:30 - 20:30 odbywają się zajęcia fakultatywne, informatyczne i dodatkowe; ich układ i ilość zależą od Ciebie, nie płaci się za nie żadnych dodatkowych pieniędzy; w niedziele w godz. 8:30 - 17:00 odbywają się zajęcia obligatoryjne)

    3. indywidualny tok nauczania (przygotowany z myślą o słuchaczach szcze-gólnie uzdolnionych lub mających skomplikowane zobowiązania w innych szkołach czy uczelniach bądź czasowe ograniczenia zawodowe; przyznawany decyzją Dyrektora Szkoły).

    Wzorem uczelni zachodnich sam możesz kształtować program zajęć wybierając dodatkowo spośród ponad 50 bardzo różnych przedmiotów fakultatywnych. Liczba godzin zajęć, w których możesz uczestniczyć nie płacąc żadnych dodatkowych pieniędzy, jest nieograniczona.

    Czas trwania nauki
    Nauka może trwać rok, dwa lub trzy lata - decyzję o jej kontynuacji podejmujesz po każdym z semestrów. Przyjmujemy zapisy do grup wrześniowych (nauka w okresie wrzesień - czerwiec) i październikowych (nauka w okresie październik - lipiec).

    Pierwszy rok w ramach zajęć obligatoryjnych umożliwia Ci poznanie całego spektrum pojęć z zakresu marketingu (ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji marketingowej, w tym reklamy), psychologicznych zasad oddziaływania perswazyjnego oraz technik wszystkich najważniejszych form reklamy (prasowej, radiowej, telewi-zyjnej). Już od pierwszego roku tworzymy grupy profilowane (strategia reklamy, grafika, realizacja telewizyjna i filmowa, fotografia reklamowa).

    Drugi rok to zajęcia bardziej wyspecjalizowane i praktyczne - rozwijające umiejętności zgodne z wybraną specjalizacją (strategia reklamy, realizacja telewizyjna i filmowa, fotografia reklamowa, grafika). Po drugim roku nauczania otrzymujesz tytuł zawodowy technika.

    Możesz pozostać z nami także na kolejny, trzeci rok. Piąty i szósty semestr obejmuje realizację indywidualnie dobranych specjalistycznych zajęć warsztatowych, które wybierasz sam ze specjalnego pakietu zajęć fakultatywnych.

    Weryfikacja wiedzy
    Obowiązuje akademicki system weryfikacji wiedzy - zajęcia służą przekazy-waniu informacji, a warsztaty doskonaleniu umiejętności praktycznych. W semestralnej sesji egzaminacyjnej decydują zarówno umiejętności jak i wiedza.


     

Inne informacje związane z reklama

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |