Studia I Stopnia- Marketing

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Organizacji Turystyki i Hotelarstwa

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia I Stopnia- Marketing - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem Uczelni jest przygotowanie jej absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wykonawczych oraz kierowniczych niższych i średnich szczebli zarządzania, przede wszystkim w: - centrach informacji turystycznej, - agencjach turystycznych, - centrach kongresowych, targowych i wystawienniczych, - hotelach, motelach, pensjonatach, ośrodkach rekreacyjno-sportowych.
  • Szczegółowe informacje
    PRZEDMIOTY    
        
    PRZEDMIOTY PODSTAWOWE (A)                                                    
    Mikroekonomia                                        
    Matematyka                                        
    Statystyka opisowa                                
    Nauka o organizacji                                        
    Podstawy zarządzania                                            
    Finanse                                
    Prawo    

    PRZEDMIOTY KIERUNKOWE (B)                                                    

    Zachowania organizacyjne                    
    Zarządzanie projektami                    
    Badania marketingowe                    
    Zarządzanie zasobami ludzkimi                
    Rachunkowość finansowa                        
    Zarządzanie jakością                        
    Informatyka w zarzadzaniu            
    Finanse przedsiębiorstwa                        
    Marketing                                

    PRZEDMIOTY OBOWIĄZKOWE ( C )                                                    
    Język obcy                
    Socjologia                        
    Psychologia                                
    Etyka i kultura menedżerska                            
    Technologia Informacyjna                                    
    WF                                        

    PRZEDMIOTY SPECJALIZACYJNE I SPECJALNOŚCIOWE (D) wspólne dla wszystkich specjalności                                                    

    Ekonomika ochrony środowiska                                
    Język obcy - specjalizacja branzowa    
    Gospodarka regionalna    Z                                            
    Metody wyceny i kontroli projektów gospodarczych                    
    Metodyka budowy biznesplanu                                
    Negocjacje            
    Prognozowanie i symulacje                                    
    Rachunkowośc zarządcza                                    
    Geografia ekonomiczna                                                    
    Strategia reklamowa przedsiębiorstwa                                        
    Prawo gospodarcze                                                
    Zarządzanie strategiczne                                        
    Makroekonomia                                            
    Seminarium dyplomowe                                        
    Praktyka zawodowa                                             


    Promocja
    Strategie marketingowe

    Reklama
    Public relation
    Grafika użytkowa
    Marketing międzynarodowy
    Marketing i reklama w internecie
    Koszty w marketingu
    Ocena skuteczności działań marketingowych
    Marketing w handlu i usługach
    Zarządzanie i planowanie  marketingowe

Inne informacje związane z reklama

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |