Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Językowe techniki perswazyjne w reklamie i marketingu
1. Wprowadzenie
2. Cechy pożądane każdego komunikatu perswazyjnego 2.1. Poprawność i zrozumiałość (o przestrzeganiu normy językowej) 2.2. Atrakcyjność i oryginalność 2.1.1. Jakich...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Kreatywność
to nie tylko bujna wyobraźnia i zdolność do fantazjowania. Kreatywność
to umiejętność tworzenia nowych, nietypowych rozwiązań, to zdolność
dziwienia się, obserwacji rzeczywistości, wychodzenia poza schemat. To
obok inteligencji emocjonalnej cecha...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Rolą
reklamy jest tworzenie świadomości produktu, marki, firmy, wzbudzanie
zainteresowania i pożądania klienta, a w efekcie wywołanie oczekiwanej
akcji, czyli zakupu. Wraz z rozwojem nowych technologii, pojawieniem
się internetu, telefonii komórkowej pojawiły...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
* zwiększenie skuteczności komunikacji realizowanej za pomocą słowa (pisanego, mówionego),
* zwiększenie skuteczności samodzielnie przygotowywanych materiałów promocyjnych,
* zwiększenie skuteczności komunikacji bezpośredniej i pośredniej (rozmowy telefoniczne,...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Przedstawienie uczestnikom metod i sposobów jakimi bada się skuteczność działań promocyjno reklamowych oraz metod planowania i interpretacji badań. Czas trwania szkolenia: 2 dni (14 godzin zegarowych) Program szkolenia: Źródła wiedzy na temat rynku.Metody i...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest poznanie najstarszego i najpowszechniej stosowanego modelu dochodzenia do twórczych rozwiązań (Creative Problem Solving Osborna I Parnesa).
Nabycie umiejętności świadomego i praktycznego stosowania wyobraźni i twórczego potencjału do rozwiązywania...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
# zwiększenie profesjonalizmu w sprzedaży powierzchni reklamowej,
# nabycie umiejętności w zakresie technik sprzedaży,
# poznanie korzyści, jakie osięgnie kllient kupując poszczególne rodzaje reklam,
# zwiększenie skuteczności w pozyskiwaniu nowych klientów....
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Przedstawienie uczestnikom zasad planowania mediów w domach mediowych, zasad podziału budżetu, doboru nośników, optymalizacji budżetu reklamowego, parametrów mediowych oraz praktyczne wskazówki jak skutecznie zarządzać współpracą z domem mediowym. Program szkolenia:...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
I. Planowanie i realizacja mediów 1. Media – ogólna charakterystyka (media mix) Telewizja (reklama spotowa, sponsoring programu, product placement)Radio (reklama spotowa, sponsoring programu, audycje radiowe)Prasa (reklamy...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
I. Działania ATL 1. ATL * standardowe działania reklamowe (tv, radio, prasa, outdoor, internet) * sponsoring * product placement * strategia użycia mediów 2. ...