Home > Kursy i Szkolenia > Reklama > Warszawa > Kreacja Reklamowa - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie

Kreacja Reklamowa - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem High5 Training Group

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Kreacja Reklamowa - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem szkolenia jest poznanie najstarszego i najpowszechniej stosowanego modelu dochodzenia do twórczych rozwiązań (Creative Problem Solving Osborna I Parnesa).
    Nabycie umiejętności świadomego i praktycznego stosowania wyobraźni i twórczego potencjału do rozwiązywania konkretnych problemów.
    Nauczenie się osiągania nowatorskich rozwiązań "na zawołanie"
    Pokonywanie barier kreatywności i lęku przed zmianami.
  • Praktyki
    Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Szkolenie adresowane jest do pracowników wszystkich pionów, niezależnie od zajmowanego stanowiska w strukturze firmy, którzy - z racji obowiązków lub własnej inicjatywy - chcą szukać nowych i twórczych rozwiązań. W szczególności kadra zarządzająca i Project Managerowie.
  • Szczegółowe informacje
    Czas trwania szkolenia:  2 dni (14 godzin zegarowych)

    Program szkolenia:
    1. Kreacja:
      • proces twórczy oraz zagadnienia uwagi, kreatywności i filtrów percepcyjnych,
      • aktywne przetwarzanie obrazu, punkty koncentracji, figury niedomknięte, emocjonalne znaczenie kierunków i pól,
      • strategie Leonarda da Vinci - pobudzanie i uelastycznianie myślenia twórczego,
      • praca z metaforą - zaglądanie do nieświadomej części umysłu,
      • twórczość pod presją czasu,
      • narzędzie "zoom" do kierunkowania i weryfikacji myślenia twórczego w tworzeniu koncepcji reklamy i potrzeb klienta,
      • strategia Walta Disneya - optymalny wzór wyboru najlepszych rozwiązań,
      • jak kierować emocjami - czyli co opowiada obraz o jego twórcy?
    2. Perswazja i przekaz reklamowy:
      • w jaki sposób przechowujemy treść reklam i przetwarzamy wiedzę o markach,
      • pamięć operacyjna i efekt torowania, postawy jawne i utajone,
      • jak wykorzystać model płytkiego przetwarzania,
      • heurystyki wydawania sądów,
      • prawdy i mity o oddziaływaniu przekazów podprogowych,
      • lingwistyczne narzędzia wywierania wpływu, między innymi: 
      • zaprzeczenia i słowa klucze,
      • pętle lingwistyczne,
      • wieloznaczności, przedefiniowania,
      • elementy perswazji poprzez język wyobraźni - model Miltona,
      • kanały komunikacji - wzrok, słuch, odczucia,
      • synestezja jako "otwieracz" podświadomości.

Inne informacje związane z Reklama

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X