Szczegóły Kampanie Reklamowe - Od Koncepcji Do Produkcji - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie
1. Media – ogólna charakterystyka (media mix)
2. Planowanie mediów
3. Kreacja
4. Produkcja
II. Realizacja i czas produkcji materiałów BTL
1. BTL
III. Przygotowanie i wykorzystanie innych elementów wspierających kampanię
1. 1. Promocja sprzedaży (rodzaje, animacje sprzedaży, sampling, konkursy, loterie, promocje krzyżowe, programy lojalnościowe, programy promocyjne, kluby konsumenckie, „tajemniczy klient”, door to door, merchandising)
2. Event.
3. PR (organizowanie konferencji prasowej, PR wewnętrzny i zewnętrzny).
Inne informacje związane z reklama
Planowanie Mediów w Kampaniach Reklamowych - Szkolenie
Centrum: High5 Training Group
Więcej informacjiJęzykowe Techniki Perswazyjne w Reklamie i Marketingu - Szkolenie dla Firm
Centrum: Staja Group S.C.
Więcej informacjiKampania Reklamowa: Wybór Mediów, Współpraca z Agencją, Media Plany. - Szkolenie
Centrum: Essentis Szkolenia Marketingowe
Więcej informacjiStudia Podyplomowe - Zarządzanie Reklamą
Centrum: Polish Open University- Wyższa Szkoła Zarządzania
Więcej informacji